شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

ارتش تجمع طرفداران مرسی را محاصره کرد

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 296680
با نزدیک شدن مهلت ضرب الاجل ارتش مصر به دولت و گروه های موافق و مخالف رئیس جمهوری این کشور ارتش مراکز تجمع گروه های اخوان المسلمین را به محاصره خود در آورد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری میدان التحریر نوشت: نظامیان ارتش مصر درحال حاضر در یک اقدام سریع اقدام به محاصره تمامی تجمع های وابستگاه به جماعت اخوان المسلمین کردند.

براساس تازه ترین خبرها؛ هم اکنون مرکز اصلی جماعت اخوان المسلمین مصر که به ساختمانی متروکه مبدل شده از سوی نظامیان ارتش مصر محاصره شده است و تجمع هواداران مرسی رئیس جمهوری مصر در میدان الرابعه العدویه هم محاصره شده است.

گفتنی است ارتش برای دفاع از حاضران در میدان التحریر یگان های ویژه ای ارسال کرد و برای تامین امنیت تظاهرکنندگان ورودی های میدان التحریر را به شدت کنترل می کند.

گفتنی است امروز ضرب الاجل ۴۸ ساعته فرماندهی ارتش مصر برای موافقان و مخالفان محمد مرسی رئیس جمهوری مصر به پایان می رسد و براساس بیانیه ارتش مصر بعد از پایان مهلت ارتش مصر در یک اقدام قانونی و براساس نص قانون اساسی مصر باید زمام امور کشور را به دست بگیرد.

لازم بذکر است محمد مرسی رئیس جمهوری مصر در آخرین سخنرانی خود ضرب الاجل ارتش را نادیده گرفت و از ارتش خواست روند خود را در اداره امور کشور اصلاح کند و اداره امور سیاسی را به دولت منتخب بسپارد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *