يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
حجت‌الاسلام منتظری:

دولت‌شكايتی‌ازرئيس سازمان بازرسی نداشته

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 296672
رئيس ديوان عدالت اداري در رابطه با اعلام شكايت دولت از رئيس سازمان بازرسي به علت گزارش خلاف واقع از قرارداد ۴۵۰ ميليون يورويي تالارهاي كيش گفت: دولت شكايتي در اين مورد به دادسراي روحانيت نداشته است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اعلام شكايت دولت از رئيس سازمان بازرسي به علت گزارش خلاف واقع از قرارداد ۴۵۰ ميليون يورويي تالارهاي كيش اظهار داشت: دولت شكايتي در اين مورد به دادسراي روحانيت نداشته است.

گفتني است؛ پس از انتشار سخنان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره پرونده ۴۵۰ میلیون‌ یورویی تالارهاي کیش، اداره کل روابط عمومی معاونت اجرایی و سرپرستی نهاد ریاست‌جمهوری، اطلاعیه‌ای را در این زمینه منتشر کرد.

در این اطلاعیه که پایگاه اطلاع‌رسانی دولت آن را منتشر کرده آمده است: آقای پورمحمدی… کشف خیالی شما شوی تبلیغاتی است! باید شکایت از شما را به مراجع قضایی برد و قطعا دادگاه صالح نیز روشنگری بزرگ خواهد بود برای کشف خیالی شما.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *