دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

آخرین مهلت ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویی

چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 296633
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد ‌گفت: خانواده شهدا، بیماران خاص و افرادی که بیماری آنها از سوی کمیته پزشکی تائید شود، حتی در تهران و البرز نیز واجد شرایط انتقال هستند.
به گزارش جهان، ایروان مسعودی اصل معاون دانشجویی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با فارس گفت: سال گذشته آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویی تنظیم و به دانشگاه‌ها ابلاغ شد و اردیبهشت ماه دستورالعمل اجرایی آن به کمیته نقل و انتقالات ارائه شد.

وی افزود: بر اساس این دستورالعمل نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد از ۱۶ خرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۱۶ تیر ماه نیز ادامه دارد و این زمان به هیچ وجه تمدید نمی‌شود.

مسعودی‌اصل اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به بحث هیئت امنای استانی و تنفیذ اختیار به استان‌ها در دانشگاه آزاد، آئین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان نیز بر همین اساس و با نگاه به تمرکز زدایی تهیه شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد عنوان کرد: بر اساس این دستورالعمل، افراد واجد شرایط در تمام استان‌ها به جز استان‌های تهران و البرز می‌توانند از آئین‌نامه نقل و انتقالات استفاده کنند.

وی گفت: بر این اساس خانواده شهدا، بیماران خاص و افرادی که بیماری آنها خاص نباشد ولی از سوی کمیته پزشکی دانشگاه آزاد تائید شود، سرپرستان خانوار و دخترانی که بعد از شروع دانشگاه متاهل شوند حتی در تهران و البرز نیز واجد شرایط انتقال هستند.

مسعودی اصل اظهار داشت: برنامه‌ای برای تمدید زمان نقل و انتقالات دانشجویی نداریم مگر اینکه شرایط بسیار خاصی به وجود بیاید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *