دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

واکنش متفاوت وکلای شاکی و متهم به حکم پرونده کهریزک

سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 296450
وکیل‌مدافع یکی از متهمین پرونده کهریزک گفت: به حکمی که از سوی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران صادر شده، اعتراض خواهیم کرد.
به گزارش جهان،‌ محمد اصلانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: هرگونه محکومیتی که موکلم کسب کرده به آن میزان اعتراض خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حکم هنوز به دست من نرسیده است، اما بر اساس کسب خبر از منابع مختلف، گفته‌اند که چنین حکمی صادر شده است.

 حکم به نفع موکلم صادر شده است

در همین حال، وکیل‌مدافع روح‌الامینی، یکی از کشته‌شدگان حادثه کهریزک، گفت: حکم صادره در پرونده قضات کهریزک به نفع موکل من صادر شده است.

میرمجید طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: حکم شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران در پرونده قضات کهریزک امروز صبح به من ابلاغ شد و ما از حکم راضی هستیم؛ زیرا به نفع ما صادر شده و طرف‌های شکایت ما همگی محکوم شده‌اند.

وکیل‌مدافع روح‌الامینی در پاسخ به این سوال که آیا به حکم دادگاه اعتراض خواهید کرد یا خیر؟، گفت: قاعدتا وقتی حکم به نفع ما صادر شده، موضوع اعتراض هم باید منتفی باشد. البته میزان مجازات در اختیار قاضی و دادگاه است و نمی‌توانیم بگوییم میزان مجازات چقدر است.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا حکم صادره درباره هر سه قاضی متهم در پرونده کهریزک است؟ گفت:‌ این حکم درباره تمام افرادی که در این پرونده بوده‌اند صادر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *