جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
قلعه‌نویی:

هم نکونام می ماند هم رحمتی

دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 296143
سرمربی استقلال می‌گوید در جلسه باشگاه استقلال درباره کلیات فصل آینده این تیم صحبت شده و اصلا خبر ندارد که جباری قرار بوده در این جلسه حاضر شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، امیر قلعه‌نویی پس از جلسه دیشب استقلال درباره این جلسه گفت: به طور کلی باید بگویم که در این جلسه درباره لیگ آینده، بحث بازیکنان خارجی، بازیکنان سال گذشته و در نهایت درباره اردوی اوکراین صحبت کردیم. امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات حل شود و به اوکراین برویم.

او در پاسخ به این سوال که در جلسه‌اش با جواد نکونام چه گذشت، اظهار کرد: یک بحث‌های درون خانوادگی بود و مشکلاتی که ایجاد شده بود مورد بحث قرار گرفت. این مشکلات با صحبت‌های آقای فتح‌الله‌زاده حل شد و ان‌شاءالله نکونام در استقلال می‌ماند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت مجتبی جباری و اینکه گفته می‌شد او قرار بود در جلسه دیشب حاضر شود ولی حضور نیافته بیان کرد: من از جباری هیچ خبری ندارم. اعتقاد دارم مسئله جباری نیاز به زمان دارد و اصلا نمی‌دانم جباری کجاست. با او تماسی هم نداشته‌ام. جباری از سرمایه‌های فوتبال ماست و ان‌شاءالله مشکل او هم حل شود و در استقلال بماند.

او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قراردادی نکونام و رحمتی افزود: نکونام با ما قرارداد دارد. رحمتی هم فردا احتمالا قراردادش را امضا می‌کند و در اردوی اوکراین همراه ما خواهد بود.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که وضعیت نقل و انتقالات را چگونه ارزیابی می‌کند اظهار کرد: در بحث یارگیری خوب بودیم اما درباره بازیکنان سال گذشته به خاطر حضور آن‌ها در تیم ملی دچار فرصت‌سوزی شدیم. با این حال آقای فتح‌الله‌زاده یک یک آن‌ها را دعوت می‌کند و قراردادشان را تمدید می‌کند. درباره وضعیت منتظری هم باید بگویم به باشگاه می‌آید و آخرین صحبت‌ها را با او انجام خواهیم داد. خسرو حیدری هم در ترکیه حضور دارد و در حال حاضر باشگاه در تلاش است با او به توافقاتی برسد اما چیزی مشخص نیست.

او درباره وضعیت صادقی هم در ادامه صحبت کرد و افزود: امیرحسین به باشگاه آمد اما پیشنهادهایی داشته که باید بررسی شود. اگر قراردادمان با او نهایی شد، در خدمت‌تان هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *