پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱

سریع‌ترین گوشی دنیا انتخاب شد

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 296043
سامسونگ گالکسی S۴ سریع‌ترین گوشی و با کیفیت‌ترین از منظر طول عمر باتری در میان سایر رقبای خود همچون اچ‌تی‌سی، اپل و نوکیا لقب گرفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سازمانی در انگلستان تحقیقی را بر روی اسمارت‌فون‌ها از منظر کیفیت‌سنجی آن‌ها انجام داده و براساس آن سریع‌ترین گوشی هوشمند و قدرتمندترین آن‌ها از منظر طول عمر باتری را معرفی کرده که در نهایت سامسونگ گالکسی S۴ در هر دو معیار با اولویت بالاتری مطرح شده است.

در تستی که از گالکسی S۴ در شبکه شبیه‌سازی شده برای قدرت‌سنجی باتری صورت گرفت، امکان مکالمه صوتی ۱۰۵۱ دقیقه به عنوان خروجی این گوشی در نظر گرفته شد و گوشی بعدی سونی اکسپریاZ بوده که نهایتا توانسته تا ۹۸۵ دقیقه مکالمه را تحمل کند

جالب است که آمار خیره کننده‌ای نیز برای آیفون۵ و لومیا ۹۲۰ مطرح شده که بر مبنای آن به ترتیب هر کدام از این گوشی‌ها امکان مکالمه تا ۴۹۹ و ۴۴۴ دقیقه را دارا هستند.

زمان‌هایی هم که هر کدام از گوشی‌ها توانستند برای مرور صفحات وب بگذارند به نحوی بوده که سامسونگ با ۴۰۵ دقیقه در صدر لیست قرار گرفته و اچ‌تی‌سی وان هم البته با افتی چند ثانیه قادر به مرور ۳۳۹ دقیقه بوده است.

آیفون۵ و لومیا ۹۲۰ نیز به ترتیب ۲۶۱ و ۲۳۵ دقیقه توانستند مرور صفحات وب را با شارژ کامل داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *