چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

نوزاد هندی با جمجمه بادکنکی! + عکس

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب: 295881
نوزادی هندی که هنگام تولد اندازه سرش سه برابر اندازه معمولی سر یک نوزاد بود برای سومین بار تحت عمل جراحی جمجمه قرار گرفت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، این کودک ۲۰ ماهه که دختر است از بیماری رنج می‌برد که باعث می‌شود مایعی داخل جمجمه‌اش تشکیل شود و در نهایت سر او شبیه بادکنک به نظر آید.

در آخرین عمل جراحی که روی جمجمه این کودک هندی انجام شد و چهار ساعت به طول انجامید، بخشی از جمجمه او بازسازی شد و پزشکان در عمل سوم امیدوارند وضعیت ظاهری جمجمه این کودک به حالت اصلی خود بازگردد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000295/nf00295881-1.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000295/nf00295881-2.jpg

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000295/nf00295881-3.jpg
یکی از پزشکان معالج این کودک در دهلی گفت: هنوز زود است که گفته شود «رونا» به عمل جراحی دیگری نیاز دارد یا خیر و ما تلاش داریم از او در بیمارستان مراقبت کنیم تا روند بهبودی بیمار بررسی شود.

والدین «رونا» اظهار داشتند: وضعیت مالی مناسبی نداریم و هزینه عمل جراحی «رونا» بالاست اما با جمع‌آوری کمک‌های مردمی توانستیم در اواسط ماه آوریل امسال او را به بیمارستان منتقل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی‌میل، مادر «رونا» همچنین گفت: فرزندم به فرآیند درمان واکنش مثبت نشان داده و پزشکان امیدوارند با این عمل جراحی اندازه جمجمه‌اش به حد طبیعی برگردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *