دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

ساخت زیردریایی در خانه +تصاویر

جمعه ۷ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۵:۴۱
کد مطلب: 295297
دنیای زیرآب شگفتی هایی دارد که باعث می شود انسان ها برای دیدن آن دست به هر کاری بزنند. تا به حال انسان های بسیاری بوده اند که به خاطر نداشتن ابزار درست جانشان را در اعماق اقیانوس و دقیقا زمانی که در اوج لذت بودند از دست داده اند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، دنیای زیر آب را تنها میتوان با استفاده از ابزار مناسب کاوش کرد. زیردریایی یکی از بهترین وسیله ها برای کاوش اعماق دریاست اما شاید بسیاری از انسان ها در طول زندگی خود نتوانند از آن استفاده کنند چرا که کمتر به عنوان وسیله ای تفریحی شناخته می شود.

از آنجایی که زیردریایی در اختیار هر کسی قرار نمیگیرد، علاقه مندان به آن سعی می کنند خودشان یک زیردریایی بسازند. برای ساخت زیردریایی در خانه معمولا از وسایل ساده و لوله های ارزان قیمت استفاده می شود که ایمنی زیادی ندارند.


"جاستین بکرمن" دانش آموزی اهل نیوجرسی آمریکاست که پس از 6 ماه تلاش توانسته است یک زیردریایی در خانه بسازد. این زیر دریایی تک نفره "ناتیلوس" نام گذاری شده است و به درستی و بدون مشکل کار می کند.

این دانش آموز 18 ساله نزدیک به 1300 پوند برای این زیردریایی خرج کرده است. طول این زیردریایی نزدیک به 3 متر بوده و با استفاده از مواد اولیه متفاوت که از میان لوازم دست دوم پیدا کرده ساخته شده است.

این زیردریایی وزن بسیار کمی دارد و با استفاده از موتور یک قایق تندرو حرکت می کند. درون این زیردریایی می توان یک دوربین ضدآب، سنسور شناوری، 4باتری برای وسایل داخلی و یک دستگاه بیسیم پیدا کرد. این روزها او به عنوان یکی از نابغه های مدرسه به حساب می آید.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *