دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

ناگفته‌هاي جنايت‌ها در مستند "روياي سياه"

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 294802
مستند «روياي سياه» روايتي جديد از ناگفته‌هاي جنايت‌هاي منافقين بعد از انقلاب را به تصوير خواهد کشيد.
به گزارش جهان، اين مستند شامل ۱۵ قسمت ۳۰ دقيقه‌اي است که از ابتداي پيدايي سازمان تا اخراج آنها از عراق را به تصوير مي‌کشد. صحنه‌هايي از جنايت‌هاي سازمان و ترورهاي وحشيانه آنها عليه ملت ايران از جمله همان ناگفته‌هايي است که برخي از صحنه‌هاي آن بسيار ناراحت کننده و دردناک است.

«ايمان گودرزي» کارگردان اين مستند ضمن اعلام خبر پخش مستند «روياي سياه» از شبکه سوم سيما به فارس گفت: اين مستند که قرار است بعد از نيمه شعبان بر روي آنتن برود، ناگفته‌هايي از منافقين را براي اولين بار و پس از گذشت بيش از سه دهه از پيروزي انقلاب بازگو مي‌کند.

وي با بيان اينکه تحقيق و پژوهش بر محتواي اين مستند حاصل چند ماه جستجو در بين اسناد و مدارک درباره اين گروهک است، گفت: پيدايي سازمان منافقين از بين انديشه‌ها و تفکرات نهضت آزادي و مهندس بازرگان از جمله مواردي است که براي اولين بار از طريق اين مستند در شبکه ملي مطرح مي‌شود.

گودرزي ادامه داد: به خاطر اين مستند به کشور عراق نيز سفر کرديم و پادگان مخوف اشرف را از نزديک ديديم و با بسياري از جداشده‌ها و خانواده‌هايي که فرزندانشان در حال حاضر در چنگال گروهک رجوي اسير شده‌اند، گفت‌وگو کرديم تا نتيجه‌اي قوي‌تر توليد کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *