کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همزمان با تهمت‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی؛

فائزه هاشمی: انتخابات را تحریم می‌کنم

20 خرداد 1392 ساعت 11:03

همزمان با رفتن فائزه هاشمی به زندان اوین برای ملاقات با هم بندی های سابقش،‌ سایت رسمی یکی از سران فتنه متن گفت وگویی از او را منتشر کرد که ارکان نظام را مورد تهمت قرار داده است.


به گزارش جهان، دختر کوچک آقای هاشمی رفسنجانی در این گفت وگو که اطلاعاتی درباره زمان و مکان آن داده نشده، به دفاع همه جانبه از پدرش پرداخته و گفته است: از نظر من رد صلاحیت آقای هاشمی یعنی رد جمهوریت و اسلامیت نظام!

او با اشاره به سوابق پدرش ادعا کرده که "حداقل بخش عمده ای از این نظام از اهداف انقلاب و چهارچوب قانون به قدری منحرف شده که آقای هاشمی با این ویژگی ها در آن جایی ندارد."

با استدلال فائزه هاشمی، در ماجراهایی مانند عزل منتظری هم این مسئولان نظام و انقلاب بودند که دچار انحراف شدند!

دختر هاشمی عنوان کرده است که "برخورد با آقای هاشمی از سال ۸۴ وحتی قبل از آن آغاز شده بود، از حوادث کوی دانشگاه برنامه ریزی برای حذف خیلی از افراد و نگرش ها شروع شد و سال ۸۸ هم ادامه همان بود که امروز به این نقطه رسیده است. "

به نظر می رسد بخشی از اشاره او به هجمه ها و تخریب هایی است که در دولت اصلاحات علیه هاشمی وجود داشته اما فائزه هاشمی توضیح نداده است که چرا پس از گذشت چند سال از آن همه اختلاف، آقای رفسنجانی و خانواده اش با افراطیون اصلاح طلب و فتنه گران به تفاهم رسیده و هم سنگر شده اند.

او در ادامه بر تحریم انتخابات تاکید و عنوان کرده است که "کاندیدایی ندارم و شرایط مناسبی نمی بینم که بخواهم شرکت کنم."

فائزه هاشمی از جمله علل این تصمیمش را "دستگیری ها، حضور سبزها و غیر سبزها در زندان و حصر" عنوان کرده است.

اشاره او به کسانی است که روز یکشنبه قصد ملاقات با تعدادی از آنان را در اوین داشت. فائزه هاشمی رفسنجانی که دوران حبس شش ماهه اش را در آخرین روز سال 91 تمام کرد، گفته بود: با تعدادی از خانم‌های بهایی، تعدادی از سازمان مجاهدین، دو خانم مسیحی، دو نفر از گروه مادران عزادار پارک لاله، تعدادی بچه‌های سبز، لاییک و چپ، هم بند بودم.

وی پس از آزادی در مصاحبه ای با بیان اینکه تا قبل از آزادی وکیل‌بند بودم، گفت که اعضای زندانی گروهک تروریستی منافقین را "مجاهد" صدا می کرده و "روابط خوبی با مجاهدین و بهایی‌ها" داشته است. او همچنین تاکید کرد، حرف‌هایم علیه نظام که به واسطه آن زندانی شد، "درست" بوده است!


کد مطلب: 291804

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/291804/فائزه-هاشمی-انتخابات-تحریم-می-کنم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com