سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۶
۴
در نشست با دانش آموزان عنوان شد؛

تقدیر حاج‌علی‌اکبری از مواضع حداد در مناظره‌ها

يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب: 291675
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد و نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه نگران فضای تربیتی مخاطب خود هستیم، افزود: در این میان مواضع و اظهارات انقلاب دکتر حداد عادل توانست این نقیصه را مرتفع کند.
تقدیر حاج‌علی‌اکبری از مواضع حداد در مناظره‌ها
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد و نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پیش از ظهر امروز در نشست سراسری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با ابراز نگرانی از برخی مباحث مطرح شده در مناظره ها، گفت: دیدگاه برخی کاندیداها در مورد انقلاب اسلامی و سیاه نمایی آنان نسبت به نظام تاثیر مناسبی بر روی دانش آموزان نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه نگران فضای تربیتی مخاطب خود هستیم، افزود: در این میان مواضع و اظهارات انقلاب دکتر حداد عادل توانست این نقیصه را مرتفع کند.

حاج علی اکبری تصریح کرد: لذا از این جهت آقای حداد عادل در مناظره ها -فارغ از جلب رای مردم- قوی تر از دیگران از نظام دفاع کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هم وطن
Iran, Islamic Republic of
به نظر من جلیلی باید به نفع حداد کنار برود چون حداد رای بیشتری دارد و منصف است
مهدی
این جمله رو هم گفتند که خیلی چسبید

مرحبا حداد ، مرحبا به غیرتمندی حداد در دفاع از انقلاب
خدا کنه فرد شایسته ای به دست مردم و به تصمیم مردم پیروز شه
خداییش جلیلی هم تمام وقتش را برای دفاع از نظام و انقلاب و حیثیت هسته ای که حق مسلم مردم هست گذاشت و حتی فرصت نکرد برنامشو بگه. در سیاه نمایی که از موقعیت هسته ای شد حداد دفاعی نکرد و جلیلی به تنهایی در مقابل سه نفر ایستاد و تاکید کرد که اینها را برای ثبت در تاریخ میگوید. و در مقابل فتنه و سران آن موضع گرفت. با اینحال علی اکبری و حتی سایت شما کمتر اشاره به دفاعیات جلیلی مظلوم دارد در حالیکه سایتهای حامی جلیلی درباره حداد بی انصافی نکردند.
زهرا
آفای حداد واقعا نمونه یک انسان با تقوا هستند در مناظرات این را نشان دادند و همراه آقای جلیلی به دفاع از گفتمان انقلاب پرداختند.
واقعا درس بزرگی به همه دادند.
البته انتظار داشتیم که ایشان به نفع آقای جلیلی کناره گیری کنند اما به نفع همه اصول گرایان کناره گیری کردند
ولی باز هم از ایشان از حضور با تقوایشان در انتخابات و انصرافی که به نفع نظام هست متشکریم