جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

قطار تندرو تهران - اراک راه‌اندازی شد

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 291322
شرکت حمل و نقل ریلی رجاء اعلام کرد در راستای توسعه خدمات نوین و مطلوب به هموطنان، قطار تندرو پردیس ( ترن‌ست ) رجاء در مسیر تهران – اراک و بالعکس راه‌اندازی شد.
قطار تندرو تهران - اراک راه‌اندازی شد
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، قطار تندرو پردیس ( ترن‌ست ) تهران – اراک شرکت حمل و نقل ریلی رجاء ظرفیت جابه‌جایی ۲۳۶ نفر در هر بار سیر را دارا بوده و بهای بلیت آن ۱۴۰ هزار ریال با یک نوبت پذیرایی میان وعده است.

حرکت این قطار از تهران همه روزه ساعت ۱۶:۳۵ و مراجعت آن از اراک ساعت ۴:۴۵ صبح بوده و مدت زمان سیر آن حدود ۳.۵ساعت است که نسبت به دیگر قطارهای در حال تردد در این مسیر حدود ۱.۵ساعت کاهش زمان سیر را دارد.

قطارهای تندروی پردیس به عنوان قطارهای ویژه شرکت حمل و نقل ریلی رجاء محسوب شده که در سنوات گذشته طی قراردادی با شرکت زیمنس، بخشی در خارج کشور ساخته و وارد شده و مابقی با انتقال تکنولوژی در شرکت واگن پارس اراک ساخته و تحویل می‌شود.

از مزایای این قطار می‌توان به قابلیت سیر تا سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت، مجهز بودن به سیستم‌های صوتی و تصویری، تهویه مطبوع، صندلی‌های مرغوب و راحت، سرویس‌های بهداشتی ایرانی و فرنگی همچنین عدم نیاز به لکوموتیو به عنوان نیروی کشش اشاره کرد.

قطارهای تندرو پردیس ( ترن‌ست ) علاوه بر مسیر یاد شده، هم‌اکنون در مسیرهای تهران – مشهد، تهران، زنجان، تهران – میانه و تهران – یزد در حال خدمات‌دهی و جابه‌جایی مسافران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *