شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲

کاندیداهای اصلاح‌طلب سیاه نمایی نکنند

پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۴
کد مطلب: 291130
کاندیداهای اصلاح طلب سعی دارند از طریق نفی عملکرد و زیرسوال بردن کارکردهای مثبت دولت فعلی، تبلیغات خود را پیش ببرند. این شکل رقابت کردن زمینه سو استفاده سیاسی را به دشمنان می دهد.
به گزارش جهان به نقل از تهران پرس، حمیدرضا ترقی با بیان ضرورت حفظ انسجام ملی از سوی دستگاه های حکومتی، اظهار داشت: در شرایط تحقق کامل حماسه سیاسی که در واقع به تعبیری نشاندهنده انسجام جبهه انقلاب اسلامی در برابر دشمنان انقلاب است، وحدت مسئولین و یکپارچگی قوا نقش تعیین کننده ای در حفظ نظام خواهد داشت.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره تلقی ایشان از حماسه سیاسی به عنوان جهاد سیاسی، گفت: آحاد ملت باید در سایه رهبری حضوری فعال در انتخابات داشته باشند که لازمه این مشارکت نیز وحدت و انسجام میان فرماندهان میدانی نظام و انقلاب است.
 
وی افزود: بالاخص مسئولین درجه یک باید با پرهیز از طرح اختلافات و شکاف ها باعث رقم زدن این پیروزی شوند.
 
ترقی در ادامه به وظایف کاندیداها اشاره و عنوان کرد: کاندیداها همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید بدانند که رقابتشان نباید زمینه سوءاستفاده دشمن، تخریب اقدامات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را فراهم کند بلکه باید با مطالب مطروحه خود جهت گیری تبلیغاتشان را به سمت تأیید کارکردهای نظام پیش ببرند و باعث ناامیدی دشمن شوند و اجازه سوءاستفاده به آنها ندهند.
 
وی با بیان اینکه کم و بیش در نامزدهای طیف اصلاح طلب سیاه نمایی هایی دیده شده است، یادآور شد: این کاندیداها سعی دارند از طریق نفی عملکرد و زیرسوال بردن کارکردهای مثبت دولت فعلی، تبلیغات خود را پیش ببرند.
 
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بر همین اساس تصریح کرد: متأسفانه در برخی مواقع هم مشهود است که با عدم صداقت درباره گذشته خود سخن می گویند.
 
ترقی در پایان خاطرنشان کرد: دربرخی موارد طرح شده از سوی این کاندیداها نیاز به توضیح افرادی هست که عدم صداقت در گفتار آنها را بیان کنند که تا کنون چنین فرصتی دست نداده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *