پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

مترو اصفهان به زودی راه اندازی می شود

يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۶:۵۱
کد مطلب: 290274
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مترو اصفهان به زودی راه اندازی می شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، عباس حاج رسولی‌ها در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: اهمیت انتخابات شوراها کمتر از ریاست جمهوری نیست.

وی با تاکید بر اهمیت مساله انتخابات افزود: صدا و سیما و دیگر رسانه های گروهی باید انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را نیز مدنظر قرار دهند چرا که اهمیت انتخابات شوراها کمتر از ریاست جمهوری نیست.
 
حاج رسولی‌ها ادامه داد: امسال مردم باید با حضور پرشور و گسترده در انتخابات "24 خرداد" بار دیگر دشمنان را مایوس سازند و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی را تحقق بخشند.

وی با اشاره به اینکه سلامت انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: در صورت دست‌یابی به سلامت انتخابات می‌توانیم، سایر مراحل برگزاری این رخداد بزرگ را تضمین کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان شهر و استان باید شرایط مورد نیاز را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

حاج رسولی‌ها افزود: صدا و سیما و مطبوعات محلی باید مسائل مربوط به اصفهان را برای مردم مطرح کنند تا مردم به افراد توانمند رای دهند.

وی با تاکید بر احداث هرچه سریع‌تر ایستگاه مترو تصریح کرد: مشکلات مالی متروی اصفهان حل شده و دو ماه آینده نیز متر و اصفهان راه اندازی می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *