يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۱

مربی 99 درصدی رئال مادرید!

جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 289949
هافبک اوکراینی بایرن مونیخ این موضوع که سرمربی فصل گذشته تیم او سر از سانتیاگوبرنابئو در‌آورد را تقریبا قطعی می‌داند.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از روزنامه مارکای اسپانیا نوشت: آناتولی تیموشچوک، پیش بینی می‌کند که یوپ هاینکس سرمربی حال حاضر باواریایی‌ها در فصل آینده هدایت رئال مادرید را بر عهده خواهد داشت. او در گفت و گویی با تلویزیون روسیه اظهار داشت: 99 درصد احتمال دارد که هاینکس در فصل آینده در رئال مادرید مربیگری کند.
 
پیش بینی تیموشچوک در حالی صورت گرفته است که اخیرا، انریکه ریس مدیربرنامه یوپ هاینکس اعتراف کرده بود این مربی آلمانی برای بازگشت به رئال مادرید که هفتمین قهرمانی‌اش در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را در سال 1998 برای آن به ارمغان آورد، هیجان دارد.
 
هاینکس 68 ساله در پایان ماه ژوئن بایرن مونیخ را ترک می‌کند و جای خود را به پپ گواردیولا می‌دهد. اگرچه در ابتدا اخبار مختلفی مبنی بر بی‌میلی هاینکس برای باقی ماندن در دنیای فوتبال منتشر شده بود اما ظاهرا اکنون نظر وی عوض شده است و می‌خواهد کاری که مورینیو از پس آن برنیامد (رساندن کهکشانی‌ها به دهمین قهرمانی اروپایی‌شان) را انجام دهد.
 
هاینکس فردا شب (شنبه) در فینال جام حذفی آلمان برابر اشتوتگارت برای آخرین بار روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ می‌نشیند. در صورتی که باواریایی‌ها این بازی را ببرند، اولین تیمی خواهند شد که سه گانه قهرمانی در بوندس‌لیگا، لیگ قهرمانان و دی اف پی پوکال (جام حذفی آلمان) را می‌برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *