يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

آمار کشته های انفجار امروز عراق

پنجشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب: 289776
بر اثر چند انفجار در مناطق مختلف بغداد حداقل ده عراقی کشته و چهل و سه تن دیگر زخمی شدند.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، پلیس گفته است یک بمب و یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه حی البنوک در نزدیک شهرک صدر منفجر شد که امار اولیه این انفجارهای منظم پنج کشته و بیست و یک زخمی اعلام شده است.

در انفجار یک خودروی بمب گذاری شده دیگر در منطقه کراده در نزدیکی مرکز فروش لاستیک های خودرو در بغداد هم دو عراقی کشته و بیست و دو تن دیگر زخمی شدند.

البته برخی منابع دیگر شمار زخمی شدگان این انفجار را فقط دوازده تن اعلام کرده اند.

در منطقه السیدیه هم انفجار یک بمب در کنار خیابان به کشته شدن سک کارگر ساده شهرداری منجر شد.

منابع پلیس همچنین از دو انفجار دیگر در خیابان های فلسطین و کراده خبر داده اند که هنوز امار این انفجارها اعلام نشده است.

در شهر موصل مرکز استان نینوا هم انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در مسیر یک گشتی ارتش هم منجر به کشته شدن سه نظامی و زخمی شدن هشت تن دیگر انجامیده است.

در استان الانبار هم افراد مسلح ناشناس دو پلیس را ربوده و سپس به رگبار بستند. این انفجارها در حالی رخ می دهد که شب گذشته نیز برخی مناطق بغداد شاهد انفجارهای تروریستی بود.

پلیس همچنین امار قربانیان انفجارهای شب گذشته را نود و سه کشته و زخمی اعلام کرده است. شب گذشته یک خودروی بمب گذاری شده یکی از مراسم های عروسی را در منطقه حب الجهاد بغداد هدف قرار داد و بر اثر ان شانزده نفر کشته و سی و چهار تن دیگر زخمی شدند.

شب گذشته همچنین انفجار دیگری در منطقه الغزالیه در غرب بغداد رخ داد که امار ان نیز هشت کشته و سی و پنج زخمی اعلام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *