شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱۶

بخش‌هایی از مستند «نبرد خاموش»+فیلم

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 289604
مستند «نبرد خاموش» ​آخرین تولید سفیرفیلم است که به موضوع تحریم های اقتصادی تحمیل شده بر جمهوری اسلامی ایران می پردازد.
​به گزارش سفیرفیلم، این مستند که «مصطفی رضوانی» آن را ساخته است با رویکردی انتقادی، موضوع تحریم و استفاده ابزاری از آن برای سرپوش گذاشتن بر کاستی های مدیریتی را مورد بحث قرار می دهد.

مصطفی رضوانی که نویسندگی این مستند را نیز بر عهده دارد، گفت: اواخر سال ۹۰ که خرید نفت از ایران مورد تحریم واقع شد، درآمد نفتی ایران روز به روز کاهش یافت. از طرفی کم توجهی مسئولین نیز مزید بر علت شد. و این دو اوضاع معیشتی مردم را با مشکل مواجه کرد. نبرد خاموش روایت مردمی است که با این سختی دست به گریبان شده اند.

براساس این گزارش مستند نبرد خاموش که با حضور دکتر حسن عباسی در دانشگاه علم و صنعت رونمایی شد، براساس طرحی از «محمدرضا تاجدین» ساخته شده و «محمدرضا رضاپور» روایتگری مستند را بر عهده دارد. همچنین حسین خداپرست نیز تصویربرداری این مستند را انجام داده است.


جهت هماهنگی اکران در دانشگاه ها، مساجد و فرهنگسراها با شماره ۰۹۱۰۲۹۴۳۴۴۲ تماس گرفته و یا به سایت این مستند به نشانی www.silentwar.ir مراجعه نمایید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *