شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

رشوه جریان انحرافی به بی‌بی‌سی

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 289526
از بی‌بی‌سی فارسی خواسته شده علاوه بر تبلیغ کاندیدای این جریان، یکی از کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات را مورد تخریب قرار دهد.
رشوه جریان انحرافی به بی‌بی‌سی
به گزارش جهان، روزنامه وطن امروز نوشت:

بنا بر اطلاعات موثق رسیده به «وطن‌امروز»، جریان انحرافی در چند نوبت طی ماه‌های ‌اخیر مبالغ کلانی را به عنوان رشوه تبلیغاتی به کارگزاران بی‌بی‌سی فارسی داده است. در ازای این مبالغ که توسط یک رابط فعال در حوزه گردشگری به یکی از ایجنت‌های صادق صبا در اروپا داده شده است از بی‌بی‌سی فارسی خواسته شده علاوه بر تبلیغ کاندیدای این جریان، یکی از کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات را مورد تخریب قرار دهد.

صادق صبا، سردبیر بخش فارسی تلویزیون بی‌بی‌سی از مبلغ ۶ میلیون یورو دریافتی از این رابط، رقم‌هایی را برای متقاعد کردن مدیران بالادستی خود در بی‌بی‌سی خرج کرده است. گفتنی است صادق صبا در زمینه گرفتن زیرمیزی برای رپرتاژ در بی‌بی‌سی سابقه طولانی دارد که معروف‌ترین نمونه آن افتضاح گرفتن پول از فرح دیبا، بیوه شاه مخلوع بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *