يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۴
قاب پایداری

عکس / مردی پیچیده در پتو

سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 289436
عکسی که می بینید، در نخستین ماه های دفاع مقدس گرفته شده است. شهیدی بسیجی که با گلوله متجاوزان بر خاک افتاده است، توسط همرزمانش در پتویی پیچیده و در کنار لوازم انفرادی اش قرار گرفته تا به عقبه منتقل شود.
به گزارش جهان نيوز، عکسی که می بینید، در نخستین ماه های دفاع مقدس گرفته شده است. شهیدی بسیجی که با گلوله  متجاوزان بر خاک افتاده است، توسط همرزمانش در پتویی پیچیده و در کنار لوازم انفرادی اش قرار گرفته تا به عقبه منتقل شود. عکاسی هنرمند، استادانه این صحنه را در کادر دوربین خود جای داده و در تاریخ ثبت کرده است. مدافعی از خیل مدافعان دین و انقلاب،پس از مقاومت تا آخرین توانش، اینک در کنار تنها توشه اش از این دنیا که ساکی خاک گرفته ، دو قبضه سلاح و چند تکه لباس می باشد، انتظار می کشد تا به سوی آرامش ابدی رهسپار شود.این انتظار مظلومانه و غریبانه، سرنوشت تمامی مردانی است که بی ادعا و های هوی، جان بر کف خویش نهادند و در سخت ترین شرایطِ تاریخ، سخت ترین انتخاب ها را نمودند و صد البته، در ازای این غربت، پاداشی جز «عند ربهم یرزقون» متصور نیست.
گوارای وجودشان

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *