پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۱
۶

علی دایی پرسپولیسی شد و از ایران رفت/ راه‌آهن: دروغ است!

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 287580
علی دایی در جلسه‌ای ۹۰ دقیقه‌ای با محمد رویانیان به توافق اولیه رسید و چند روزی از ایران رفت.
علی دایی پرسپولیسی شد و از ایران رفت/ راه‌آهن: دروغ است!
به گزارش جهان، فارس نوشت، بالاخره پس از حرف و حدیث‌های زیاد و استخاره‌ای که علی دایی برای دومین بار انجام داد و خوب درآمد، این مربی به اختلافش با رویانیان پایان داد و با وی به مدت 90 دقیقه دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
دایی در این نشست برنامه‌ها و هدف‌های خود را در فصل آینده برای رویانیان بازگو کرد و مدیرعامل قرمزها آنها را پذیرفت. سپس دایی برای پیگیری بخشی از امورات شخصی‌اش به خارج از کشور رفت و قرار است تا 2 یا 3 روز آینده به ایران بازگردد.
 
دایی پس از این نشست و توافقات با رویانیان همه چیز را به نماینده تام‌الاختیارش سپرد تا با قرمزپوشان به توافق نهایی برسد. بحث مالی، بازیکنان، برنامه‌های تمرینی و سایر امورات مقرر گردید.
 
این در شرایطی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس باید تلاش کنند که رضایت مسئولان راه‌آهن را بگیرند.

دایی: قرارداد ما با راه‌آهن اخلاقی است!

در همین حال، مربي سابق تيم فوتبال راه آهن گفت: علي در حال حاضر خارج از ايران است و مي تواند بدون هيچ مشكلي به پرسپوليس برود.

محمد دايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: علي دايي قرارداد داخلي با راه آهن بسته است اما اين موضوع ممانعتي با جدايي از اين تيم ندارد چون قراداد وي رسمي نيست و به ثبت نرسيده است.

مربي سابق تيم فوتبال راه آهن افزود: اگر پرسپولسي ها دايي را مي خواهند بايد پا پيش بگذارند و پس از اينكه وي از خارج بازگشت، مذاكرات را نهايي كنند.

دايي افزود: تعهد علي به راه آهن اخلاقي است و رسمي نيست فقط تأييد مي كنم كه سرخپوشان خواهان جذب او هستند و اقدامات اوليه را انجام داده اند.

آمدن دایی قطعی شده است


محمد پنجعلی هم در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت سرمربیگری تیم پرسپولیس، اظهار داشت: کار حضور علی دایی در پرسپولیس تمام شده است و او به این تیم می‌آید و سال آینده سرمربیگری تیم را به عهده می‌گیرد.

وی ادامه داد: علی دایی نسبت به گزینه‌های دیگر زحمات بیشتری برای پرسپولیس کشیده و سرمربیگری این تیم حقش بود.

پنجعلی در خصوص اینکه بیش از سایر اعضای کمیته فنی او به حضور علی دایی در پرسپولیس تاکید داشت، گفت: بله، همینطور است. به نظر من در زمان سرمربیگری دایی در پرسپولیس با او خوب تا نشد. ان‌شاءالله امسال دایی با پرسپولیس به آن چه که حقش بود برسد. ما هم در کمیته فنی به او کمک خواهیم کرد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال آخرین رایزنی‌ها با مدیران باشگاه راه‌آهن برای حضور نهایی علی دایی در پرسپولیس است.

زندی: دايي با راه آهن قرار داد دارد و در اين تيم مي ماند

با این وجود رستم زندی سرپرست تیم فوتبال راه آهن گفت: علی دایی با تیم راه آهن قرار داد بسته است و این قرار داد برگشت ناپذیر است، وي سرمربی پرسپولیس نخواهد شد.

زندی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: رویانیان مدیرعامل تیم پرسپولیس با رئیسی کیا نسبت به توافق حضور دایی در تیم سرخپوشان صحبتی انجام نداده است و اظهارات این مدیر عامل در خصوص موافقت باشگاه راه آهن با حضور علی دایی در پرسپولیس کذب محض است.

وی در ادامه اظهار داشت: اعضای هیئت مدیره پرسپولیس آرزو می کنند که امثال دایی سرمربی تیم پرسپولیس شود اما به خاطر قرار داد دایی با باشگاه راه آهن این آرزو تحقق پیدا نمی کند.

 سرپرست راه آهن بیان کرد: پرسپولیسی ها با اعلام نام دایی می خواهند از فشار تماشاگرانشان بکاهند و مشکلاتشان را از این طریق مرتفع کنند.

وی در خصوص احتمال سرمربی گری دایی در پرسپولیس گفت: دایی در ایران حضور ندارد که امروز حکم سرمربی گری پرسپولیس را بگیرد این مربی با ما قرار داد دارد و ما با هیچ یک از مربیان برای جایگزینی دایی صحبتی نکردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
Iran, Islamic Republic of
آقایان!
دایی یعنی
حاشیه،
برگشت به عقب ،
دوازدهم شدن تو لیگ،
و...
تورو خدا به خاطر دل هواداران نکنید.
دایی مشهور هست ،ولی اصلا محبوب نیست.
این گزینه دایی دیگه از کجا پیدا شد یه دفعه ای!
100رحمت به مایلی کهن و ابراهیم زاده.
دوست عزیز دایی هم مشهور است هم محبوب. یه نگاهی به عملکردش بنداز ببین هر موقع تیمی رکود داشته. دایی تونسته اونو برگردونه به اول. با اینکه سپاهانی‌ام واسش آرزوی موفقیت می کنم.
دایی پر حاشیه است و اتفاقا به درد این پرسپولیس میخوره.
امید
خدا وکیلی تا الان مردی مثل علی دایی ندیده بودم باغیرت و شجاع به کسی رو نمیده کارشم درسته حالا میخواد یه عده ازش خوششون بیاید یا بدشون بیاد.
از هفته چهارم پنجم لیگ برتر داستان حیا کن رها کن شروع میشه حالا ببینید!
Nima
یا شما پرسپولیسی نیستی یا اینکه علی دایی رو نمی شناسی...
تو فکر می کنی علی دایی شخصت کمی هست؟
اصلا تیم ایران رو با علی دایی می شناسن
بعدش هم مگه علی دایی با راه اهن بد نتیجه گرفته؟