يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
مجتبی توانگر:

در گفتمان کارگزاران آرمان‌های انقلاب ذبح شد

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۷
کد مطلب: 286770
مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت گفت: در دوران آقای هاشمی یک حلقه بسته از مدیران اجرایی حاکم بودند که حلقه بسته مانع از ورود نیروهای جوان، جهادی و کارآمد به عرصه می‌شدند.
به گزارش جهان، مجتبی توانگر مسئول روابط عمومی ائتلاف پیشرفت در گفت‌وگو با فارس اظهارداشت: آنچه موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی در دوران دوران دفاع مقدس شد، گفتمانی است که اکنون «مدیریت جهادی و بسیجی شناخته می‌شود؛ پارامتر و معیار مهم این گفتمان در چارچوب دیدگاه‌ها و منویات مقام معظم رهبری، کارآمدی، توان کار اجرایی در سطوح بالا و اثبات کارآمدی دین در اداره امور حکومت و جامعه است.

وی تصریح‌کرد: متاسفانه در دوران پس از جنگ گفتمان توسعه اقتصادی حاکم شد از همان روزهای اول، گفتمان نیروهای انقلاب و جهادی را نادیده گرفت و همه آن توان و نیرویی بود که در هشت سال دفاع‌مقدس توانسته بود کشور را در مقابل ابرقدرت‌های شرق و غرب عالم نجات دهد را به کنار زد.

توانگر اضافه کرد: در گفتمان موسوم به توسعه اقتصادی، اشرافیت کارگزارانی حاکم شد که در آن شاهد ذبح ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب از یک طرف و از طرف دیگر شاهد له شدن اقشار محروم و مستضعف زیر چرخ‌های سیاست‌های لیبرال سرمایه داری آقای هاشمی بودیم.

وی با تأکید بر روحیه و مدیریت جهادی و بسیجی گفت: در شرایط کنونی نیازمند احیای گفتمان جهادی هستیم که بر اساس آن ضرورت دارد فردی که دارای روحیه جهادگونه است و در سه دهه گذشته این روحیه را  به اثبات رسانده باشد فرصت خدمت در دستگاه اجرایی را پیدا کند و مانع از حاکمیت اشرافیت کارگزارانی شود.

توانگر با اشاره به حلقه بسته اطرافیان آقای هاشمی خاطرنشان‌کرد: در دوران آقای هاشمی یک حلقه بسته از مدیران اجرایی حاکم بودند که حلقه بسته مانع از ورود نیروهای جوان، جهادی و کارآمد به عرصه می‌شدند و عملاً با دست اندازی به اموال عمومی، بر فقر و محرومیت جامعه افزودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *