پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

معاون سابق وزیر رئیس ستاد تهران مشائی

دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 286568
فرید اجلالی مدیر عامل شرکت پیماب (وابسته به بنیاد شهید) و معاون سابق وزیر کشاورزی طی حکمی به عنوان مسئول ستاد انتخابی اسفندیار رحیم مشایی در استان تهران انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ستاد به اصطلاح مردمی تشکیل شده برای اسفندیار رحیم مشایی عمدتا از عناصر و افراد وابسته به حلقه انحرافی تشکیل شده است که بسیاری از آنان در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران رد صلاحیت شده اند.

بر اساس این گزارش، عبدالرضا شیخ الاسلامی به عنوان رئیس، عبدالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر به عنوان قائم مقام، فرید اجلالی مدیرعامل شرکت پیماب بنیاد شهید به عنوان مسئول استان تهران، عبدالرضا داوری مشاور مستئفی وزیر کشور به عنوان مسئول کمییته رسانه، امیدی شهرکی مدیرعامل خبرگزاری ایرنا و رئیس هیئت مدیره شرکت معین کوثر بنیاد شهید به عنوان رئیس کمییته استان ها، علی ذبیحی سرپرست سابق تامین اجتماعی به عنوان رئیس کمییته تبلیغات، حسن قاسمی از عوامل نزدیک که مشایی در روزنامه ایران به عنوان رئیس کمییته سیاسی ستاد اسفندیار رحیم مشایی انتخاب و فعالیت خود را آغاز نموده اند.

گفتنی است بر اساس برخی اخبار رسیده فرید اجلالی و عبدالرضا داوری در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر تهران رد صلاحیت شده اند، شایان ذکر است که اجلالی پیشتر در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به دلیل ارتباط با گروهک انحرافی رد صلاحیت شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *