دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
میرلوحی در تجمع دانشجویان امام صادق(ع):

نمی‌توانیم درمقابل هتک‌حرمت‌ها سکوت‌کنیم

آماده‌ تقدیم جان هستیم
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 285056
دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در اعتراض به جنایت وهابیون در نبش قبر حجربن‌عدی تجمع کردند.
نمی‌توانیم درمقابل هتک‌حرمت‌ها سکوت‌کنیم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) در اعتراض به اقدامات جنایت‌کارانه تروریست‌های وهابی در سوریه و اردن و هتک حرمت به حجربن‌عدی‌ صحابی جلیل‌القدر پیامبر اعظم (ص) و محاصره 2 شهر نبل و الزهرا تجمع کردند.

در این تجمع که پس از نماز ظهر و عصر و مقابل مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد، دانشجویان با شعارهای مرگ بر آل‌سعود، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از این هتک حرمت و جنایت وهابیون در نبش قبر حجربن‌عدی‌ اعلام کردند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام میرلوحی مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه امام صادق (ع) در جمع دانشجویان این دانشگاه طی سخنانی با بیان اینکه بزرگترین خدمت به اسرائیل دمیدن به آتش فتنه در سوریه است، گفت:‌ ما با مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل روبرو هستیم و آنها مردم بیگناه را می‌کشند در حالی که ما از همه مظلومان دفاع می‌کنیم. آنها به راحتی به ساحت مقدس اهل بیت توهین می‌کنند و ما نمی‌توانیم در مقابل این هتک حرمت ساکت بنشینیم.

وی با بیان اینکه محاصره 2 شهر نبل و الزهرا بی‌سابقه بوده است، افزود: ما اعتراض خود را به محاصره این 2 شهر اعلام می‌کنیم. این 2 شهر از ماه مبارک رمضان به بعد تحت فشار غیرانسانی قرار گرفته است.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه امام صادق (ع) در ادامه در خصوص جنایت وهابیون در نقش قبر حجربن‌عدی‌ تصریح کرد:‌ این موضوع نیز بزرگترین جنایت تبلیغاتی در حق اسلام و مسلمین است و باید تاوان این آبروریزی وحشیانه را امت اسلامی بدهد.

میرلوحی ‌بارگاه اهل بیت و یاران او را خط قرمز مسلمانان عنوان ‌و خاطرنشان کرد: به خوبی سیدحسن نصرالله که مظهر غیرت الهی است، گفته بود ما نمی‌توانیم در مقابل این جسارت‌ها ساکت بنشینیم. عزیزان من آنها می‌خواهند با این توهین و هتک حرمت‌ها غیرت ما را تست بزنند.

وی ادامه داد: ما آماده‌ایم جان خود را برای دفاع و پاسداری از حرم‌های مطهر تقدیم کنیم.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه امام صادق (ع) با مورد خطاب قرار دادن جوانان کشورهای منطقه افزود: خطاب من به جوانان منطقه است. بیدار باشید و ببینید که دشمن و دشمنان با این اقدامات چه کارهایی را دارند انجام می‌دهند و به آتش فتنه دامن می‌زنند. ناراحتی ما فقط حمله به اعتقادات شیعیان نیست بلکه به هر مسلمانی ‌جسارت شود، واکنش نشان می‌دهیم و مدافع مظلومین عالم هستیم. توصیه می‌کنم افرادی که از خواب غفلت بیدار نشده‌اند، بیدار شوند تا نقشه‌های دشمن را ببینند و در میدان دشمن بازی نکنند.

میرلوحی همچنین امت اسلامی را به وحدت و همدلی دعوت کرد و در عین حال از برگزاری تجمع بزرگ مردم، اساتید و دانشجویان در مقابل دفتر سازمان ملل خبر داد و گفت: این تجمع فردا با حضور اقشار مختلف مردم، دانشجویان و اساتید دانشگاه برگزار خواهد شد. من از شما می‌خواهم همه را خبر کنید تا در این تجمع اعتراض‌آمیز شرکت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *