يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

بازدید متفاوت رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب

يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 284924
معاون علمی - فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بازدید مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب اشاره کرد و بازدید از شبستان اصلی برخلاف سال گذشته که از سالن یاس صورت گرفت را به خواست معظم له دانست.
بازدید متفاوت رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب
به گزارش جهان، همایون امیرزاده معاون علمی - فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس درباره برخورد با متخلفان در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و اینکه چرا دو غرفه در شبستان اصلی (ناشران عمومی) بسته و کتاب هایش جمع آوری شده است، اظهار داشت: در یک اتفاق بزرگی به نام نمایشگاه کتاب بحث های نظارتی هم وجود دارد؛ البته اولین جلسه در این راستا را امروز برگزار می کنیم تا به تخلفات رسیدگی شود.

معاون علمی - فرهنگی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پاسخ به این سوال که گزارش این جمع آوری به شما رسیده اضافه کرد: فعلا چنین موضوعی گزارش نشده اما پس از اینکه موارد بررسی شد اطلاع رسانی می شود.

امیرزاده پیرامون این سوال که مقام معظم رهبری خودشان مایل بودند از شبستان دیدن کنند و چرا همانند سال گذشته به سالن کارنامه نشر «یاس» نرفتند، تصریح کرد: اتفاقی که امسال در راستای بازدید معظم له روی داد بسیار خوب بود، یکی از آرزوهای ما این بود که این اتفاق رخ دهد و در فرمایش مقام معظم رهبری سال گذشته هم تلویحا ایشان به این نکته اشاره داشتند که بنده علاقه‌مند هستم از محیط عمومی و نزدیکتری با ناشران گفت‌وگو داشته باشم.

وی ادامه داد: این دغدغه رهبر انقلاب مورد تاکید مسئولان برگزار کننده و رییس نمایشگاه کتاب هم بود و در نشست هایی که هماهنگ کنندهای این دیدار داشتند این موارد مطرح شد تا ایشان بتوانند بازدیدها تخصصی از تمام سالن های کودک و نوجوان، دانشگاهی و آموزشی داشته باشند، از این رو ایشان امسال از شبستان اصلی دیده کردند.

امیرزاده با ابراز خرسندی از اینکه در این دیدار ناشران بدور از مراحل بسیار دشوار و بصورت چهره به چهره توانستند با رهبر انقلاب دیداری داشته باشند، افزود: ناشران به راحتی و بدور از واسطه توانستند با حضرت آقا دیدار و دغدغه های خود را مطرح کنند، به نظرم این یکی از زیباترین جلوه های دیدار ناشران با رهبر انقلاب بود، از این بابت خدا را شاکریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *