يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰
نماینده اصفهان درمجلس:

مردم اصفهان از سفر اخیر دولت ناراحتند

سفر اخیر هیات دولت به اصفهان جنبه تبلیغاتی داشت
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 284710
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به ناراحتی مردم استان اصفهان از سفر اخیر هیات دولت به این استان اشاره کرد و گفت: از نظر مردم، این سفر جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی داشته است چرا که از امکانات بیت المال و عمومی برای جریانی خاص استفاده شده است.
مردم اصفهان از سفر اخیر دولت ناراحتند
به گزارش جهان، عوض حیدرپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ناراحتی مردم استان اصفهان از سفر اخیر هیات دولت به این استان گفت: از نظر مردم، این سفر جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی داشته است چرا که از امکانات بیت المال و عمومی برای جریانی خاص استفاده شده است.

نماینده مردم شهرضا و سمیرم سفلی در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه مردم تقاضای خاتمه دادن اینگونه سفرهای تبلیغی را دارند اظهارداشت: این گونه اعمال خلاف شرع و قانون است.

وی به وجود فضای پرشور و نشاط انتخاباتی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: انتخابات ریاست جمهوری در این استان به جهت تبعیت از منویات مقام معظم رهبری برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی با جدیت پیگیری می شود.

حیدرپور ادامه داد: فضای کلی انتخابات در استان اصفهان چه برای انتخابات ریاست جمهوری و چه شوراهای اسلامی شهر و روستا به سمت اصولگرایان است.

این نماینده مجلس بااشاره به جلسات مختلف کمیته وحدت اصولگرایان در مجلس افزود: هدف این کمیته این است که اصولگرایان به سمت انتخاب یک نامزد واحد حرکت کنند و ائتلاف به صورت حقیقی محقق شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *