دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱۰
۷

تخریب‌کننده مزار حجر بن عدی پیدا شد

شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۰۹
کد مطلب: 284671
گروه موسوم به جبهه النصره مسئوليت تخريب آرامگاه حجربن عدي را درسوريه بر عهده گرفت.
به گزارش جهان؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری به نقل از منابع رسانه ای گزارش داد گروه موسوم به جبهه النصره در سوریه مسئولیت تخریب آرامگاه حجر بن عدی را بر عهده گرفت.

روز گذشته منابع خبري از تازه ترين جنايت تروريستها در سوريه در نبش قبر آرامگاه حجر بن عدي صحابه بزرگوار امام علي(ع) خبر دادند.

تروريستها در تازه ترين جنايت خود دست به نبش قبر "حجر بن عدي"صحابي بزرگوار امام علي(ع) در منطقه "مرج عذرا" در حومه دمشق زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لعنت الله علي جبهه النصره و اعوانهم و انصارهم
Iran, Islamic Republic of
اینها اگر مسلمان بودند باید با دیدن پیکر سالم حجربن عدی دست از کارشان میکشیدند اما امان از لقمه حرام و نطفه ناپاک
خدا لعنتشون کنه
صالح
کاش رهبر فرمان جهاد می داد تا ریشه ی سلفی های تکفیری را از روی کره ی خاکی بکنیم
Iran, Islamic Republic of
این هااز نسل همان قوم پلیدی هستند که سر امام حسین (ع) ویارانش را با رمز الله اکبر بریدند و پنداشتند که کافران راکشته اند الان نیز با همان رمزبه جنایات خود ادامه میدهند (اللهم عجل لولیک الفرج )
دل شکسته
این افراد مصداق ایه شریفه ختم الله علی قلوبهم و ... هستند. پس هیچ جای تعجب نیست کسانی که تا دیروز از آمریکا و اسراییل دستور می گرفتند و علیه پیامبر ما کاریکاتور می کشیدند یا فیلم موهن درست می کردند ، قران را به آتش می کشیدن یا قبور ائمه اطهار را تخریب می کردند امرو دست به چنین عمل زشتی بزنند و فردا غلط دیگر.
با این کار فقط گور خودشان را کندند و با این کار نشان دادند که چقدر زبون و خوار هستند. انشا الله به زودی زود به یاری خدا و امام عصر (عج) طومارشان در هم پیچیده خواهد شد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
ما داریم لعن عمر و معاویه و یزید می کنیم در حالیکه اینها همان نسل پلید ان شیاطین هستند