چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

آیت الله نوری همدانی وارد خرم آباد شد

دوشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 284021
آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دقایقی قبل در میان استقبال مردم و مسئولان وارد شهر خرم آباد شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مراسم استقبال از آیت الله نوری همدانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، استاندار لرستان، ائمه جمعه شهرستانهای مختلف استان، مسئولان و مدیران دستگاههای مختلف اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم دقایقی قبل در ورودی شهر خرم آباد برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در گفتگو با خبرنگار مهر به جزئیات سفر پنج روزه آیت الله نوری همدانی به لرستان اشاره کرد و بیان داشت: این مرجع عالیقدر تا دقایقی دیگر برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای خرم آباد حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: فردا در نخستین برنامه راس ساعت 11 صبح آیت الله نوری همدانی با علما، روحانیت و ائمه جمعه استان در مصلای الغدیر دیدار خواهد کرد.

حجت الاسلام میرعمادی دیدار با خانواده معظم شهدا و مردم در مصلای الغدیر را از دیگر برنامه های این مرجع عالیقدر طی روز سه شنبه دانست و بیان داشت: همچنین در روز چهارشنبه آیت الله نوری همدانی دو دیدار با نیروهای مسلح و دانشگاهیان، نخبگان، فرهنگیان و ورزشکاران استان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله نوری همدانی روز پنج شنبه برای دیدار با مردم بروجرد عازم این شهر خواهد شد، افزود: دیدار با مدیران استان در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان طی بعدازظهر پنج شنبه هفته جاری از دیگر برنامه های ایشان است.

به گفته حجت الاسلام میرعمادی این مرجع عالیقدر بعدازظهر روز جمعه لرستان را ترک خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *