سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۱

دانشجوی انصرافی میتواندبه دانشگاه برگردد؟

چهارشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۱۴
کد مطلب: 283047
دانشجویان انصرافی دانشگاههای دولتی به هیچ وجه نمی توانند به دانشگاههای دولتی خود برگردند و به دانشگاه های آزاد غیر انتفاعی و پیام نور معرفی شوند.
به گزارش جهان، مجتبی بذر افشان مدیر کل امور دانشجویان داخل وزارت علوم گفت: در هر سال 2 بار فراخوان برای دانشجویان انصرافی زده می شود که البته اگر تعداد این متقاضیان( یعنی دانشجویان انصرافی) افزایش یابد این امکان وجود دارد که برنامه ای برای دانشجویان انصرافی محقق شود و در غیر اینصورت فراخوانی برای آنها نخواهیم داشت.
 
 وی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه اگر تعداد متقاضیان از آن حد نصاب پیش بینی شده کمتر باشد چه عملکرد مسئولین دارند افزود:  اگر تعداد دانشجویان انصرافی کم باشد می توانند برای ادامه تحصیل از طریق  کمیسیون موارد خاص دانشگاه و استان خود اقدام کنند.
 
وی خاطر نشان کرد: البته این نکته قابل توجه است که دانشجویان انصرافی دانشگاه های دولتی به هیچ وجه نمی توانند به دانشگاههای دولتی خود برگردنند اما به بقیعه دانشگاهها اعم از دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی می توانند معرفی شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سلمان
Iran, Islamic Republic of
سلام من دانشجوی انصرافی دانشگاه پیام نور هستم که بعد از پاس کردن ٩٦واحد با مدرک دیپلم انصراف دادم ایا امکان تغییر مدرک به کاردانی وجود دارد؟