يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۵
۵

عکس / آخرین خداحافظی یک مسئول با معاونش

پنجشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 280875
مصیب مجیدی در عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید. او در زمان شهادت، جانشین فرماندهی اطلاعات و عملیات این لشکر بود.
عکس / آخرین خداحافظی یک مسئول با معاونش
به گزارش جهان نيوز، تصویری که مشاهده می کنید در اسفند ماه سال ۱۳۶۴ گرفته شده است. علی چیت سازیان فرمانده اطلاعات و عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین، برای آخرین وداع با همرزم و معاونش، شهید مصیب مجیدی، پیکر در خون طپیده او را می بوسد.

مصیب مجیدی به سال ۱۳۳۹ در روستاي "دره مراد بيگ "در استان همدان به دنيا آمد و در عملیات والفجر ۸ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید. او در زمان شهادت، از فرماندهان لشکر ۳۲ انصارالحسین و جانشین فرماندهی اطلاعات و عملیات این لشکر بود.

علی چیت سازیان، بیست و یک ماه بعد، در آذر ماه سال ۱۳۶۶ شربت شهادت نوشید و به معاونِ شهیدش پیوست.

شادی ارواح مطهرشان صلوات

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بسم رب الشهدا
خدا رحمت کند علی آقا چیت سازیان و مصیب مجیدی.من توفیق درک حضور هر دو بزرگوار رو در ایام جوانی داشتم.در مقابل خصلت های متعالی اونها که خاتمه اش تسلیم وجود نازنین شون برای حفظ مملکت بود خدا شاهده که همیشه شرمنده ام.چطور باید در اون دنیا جوابشون رو بدیم؟
دوست
روز تولد علی (ع) به دنیا آمد؛ یعنی سیزدهم رجب 1343. به خاطر این اسمشو گذاشتند علی. از شاگردی کارخانه یخ شروع کرد. باباش نذر کرده بود سقا بشه
مجید
جمله معروف سردار شهید علی چیت سازیان این است که :
هر کس از سیم خاردار نفس خویش عبور کندآنگاه می تواند از سیم خاردار دشمن عبور کند
محمد
با تشکر از کلیه عزیزان که یاد و نام شهیدان را در جامعه زنده نگه می دارند. از خداوند متعال برای شما آرزوی سلامتی و طول عمر خواستاریم.
با تشکر
از طرف خانواده شهید مجیدی
صابر پناهی
شهید در ارامشی است که ما هنوز دنبال انیم وهیچ وقت نمی رسیم مگر اینکه در راه حق قدم برداریم