پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

آغاز عملیات ساخت جاده تنکابن - قزوین

چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب: 280765
عملیات اجرایی جاده تنکابن - الموت – قزوین با حضور رییس جمهور در دهستان 3 هزار تنکابن آغاز شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، محمود احمدی‌نژاد که برای شرکت در مراسم افتتاح عملیات ساخت جاده تنکابن – الموت - قزوین و بهره‌برداری از قطعه چهارم آزادراه تهران – شمال در حد فاصل مرزن‌آباد - چالوس به استان مازندران سفر کرده است، در بدو ورود به فرودگاه نوشهر، مورد استقبال استاندار و مقامات محلی قرار گرفت و بلافاصله به روستای یامدشت عزیمت کرد.

رییس جمهور در هنگام ورود به روستای یامدشت مورد استقبال پرشور مردم این روستا قرار گرفت و برای دقایقی در اجتماع خودجوش مردم حضور یافته و به ابراز احساسات آنان پاسخ گفت و سپس با ذکر "یا زهرا" "یا مهدی" دستور آغاز عملیات اجرایی جاده تنکابن – الموت – قزوین را صادر کرد.

احمدی‌نژاد در مراسم افتتاح عملیات ساخت این جاده با اظهار خشنودی نسبت به اینکه سفرش به استان مازندران با آغاز عملیات اجرای یک طرح بسیار بزرگ و تحول‌آفرین مصادف شده است، گفت: از گذشته‌های دور همواره ارتباط سهل و آسان بین جنوب و شمال رشته‌کوه‌های البرز جزء آرزوهای مردم بوده است و امروز که ارزش وقت و عمر انسان‌ها بسیار بالاتر از قبل است، نیاز به جاده‌های جدید و متناسب با شرایط روز بیش از پیش احساس می‌شود.

رییس جمهور اظهار داشت: طبیعت زیبای مازندران در کنار مردم باصفا و مؤمن خطه شمال باعث شده مردم ایران علاقمند باشند که همه ساله برای دیدن این زیبایی‌ها و ملاقات با مردم این خطه به این منطقه سفر کنند، لذا لازم است راه‌های ارتباطی مناسب و با استانداردهای روز برای این منظور احداث شود.

احمدی‌نژاد با اشاره به پیش‌بینی 3 سال زمان برای ساخت این راه تصریح کرد: کار ساخت این جاده به بچه‌های دفاع مقدس سپرده شده است که برای کار شب و روز نمی‌شناسند و ان‌شاء الله با لطف خدا و یاری ائمه خیلی زودتر از زمان مقرر ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس جمهور در پایان پیش رو بودن ایام فاطمیه را مورد اشاره قرار داد و از دست‌اندرکاران اجرای این پروژه خواست تا با ذکر "یازهرا" "یا مهدی" عملیات ساخت جاده را آغاز کنند و تا روزی که این جاده به بهره‌برداری می‌رسد حتی یک روز از پا ننشینند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *