سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۱

طعنه فتح‌الله‌زاده به خلعتبری

يکشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۱۲
کد مطلب: 279039
مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در پایان دیدار تیمش با سپاهان وکناررفتن از گردونه رقابت های جام حذفی، گفت: استقلال منافع ملی را به هرچیزی ترجیح می دهد و بازیکنان استقلال همچون برخی ها اهل تمارض نیستند.
به گزارش جهان، ˈعلی فتح اله زادهˈ در جمع خبرنگاران افزود:وقتی 50 درصد ترکیب اصلی تیم ملی ایران از بازیکنان استقلال تشکیل می شود، فشار زیادی به این تیم وارد می شود و متاسفانه این مساله تاثیر منفی زیادی در دیدار امروز با سپاهان برروی استقلال گذاشته بود.

وی افزود: در طرف مقابل سپاهان به فکر منافع ملی نبود و بازیکن این تیم که با تمارض خود را به مصدومیت زده بود، امروز 120 دقیقه به میدان رفت و جنجال زیادی ایجاد کرد که فدراسیون باید با این مسایل برخورد قاطع کند.

فتح اله زاده ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید با این بازیکن و اینگونه رفتارها برخورد کند تا همه به فکر منافع ملی باشند، چراکه این رفتارها جوانمردانه نیست.

مدیرعامل استقلال درخصوص دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید تیم را از لحاظ روحی اماده کنیم، چرا که فرصتی برای تمرین نداشته و فقط باید ریکاوری کنیم.

وی در پاسخ به سوال ایرنا مبنی برمشکلات مالی استقلال عنوان کرد: چه کسی می گوید ما مشکل مالی داریم، استقلال هیچ مشکلی ندارد وهرفردی طلب دارد با حضور در باشگاه با خودم صحبت کند چرا که این اظهار نظرها صحیح نیست.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر روزشنبه با قبول شکست درضربات پنالتی مقابل سپاهان اصفهان از رسیدن به دیدار نهایی جام حذفی باشگاه های کشور بازماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


وحید
آقای شوالیه اگه خیلی دلت برای مصالح ملی میسوزه پول یامفت نمیدادی به یه شرکت خارجی تا لقب شوالیه بگیری
و خیلی دایه بهتر از مادر نشو چرا که وقتی سید مهدی رحمتی به تیم ملی پشت کرد حقش این بود که با اوردنگی محروم میشد
ای کاش یه کم جنبه داشتی و بهونه نمی اوردی