دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

بازتاب فوری بیانات رهبری در رویترز

پنجشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 277926
رویترز به نقل از مقام معظم رهبری چنین نوشت: «مقامات رژیم صهیونیستی تهدید به حمله نظامی می‌كنند اما خود می‌دانند كه اگر كوچكترین اشتباهی بكنند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاك یكسان می‌كند.»
به گزارش جهان خبرگزاری رویترز در بازتاب فوری سخنان رهبر انقلاب اسلامی ایران در مشهد مقدس، چنین نوشت: «قدرتمندترین مقام ایران تصریح كرد كه جمهوری اسلامی در صورت حمله اسرائیل علیه خود، شهرهای تل‌آویو و حیفا را نابود خواهد كرد.»
 
این خبرگزاری به نقل از مقام معظم رهبری چنین نوشت: «مقامات رژیم صهیونیستی تهدید به حمله نظامی می‌كنند اما خود می‌دانند كه اگر كوچكترین اشتباهی بكنند، جمهوری اسلامی تل‌آویو و حیفا را با خاك یكسان می‌كند.»
 
رویترز ادامه داد: اسرائیل ایران را به حمله نظامی تهدید كرده است مگر آنكه این كشور فعالیت‌های هسته‌ای خود را كه غرب نسبت به آنها ظنین است، متوقف كند.
 
شایان ذكر است كه رویترز و دیگر خبرگزاری‌ها در حال تكمیل گزارش خود از سخنان رهبری انقلاب اسلامی هستند. در طول سخنرانی معظم‌له، شبكه‌های اجتماعی شاهد اخبار فوری رسانه‌های غربی و منطقه‌ای از بیانات ایشان بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *