يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

"در حوزه نفت به خودکفایی کامل رسیده‌ایم"

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب: 276808
وزیر نفت گفت: امروز شاهد توانمندسازی در حوزه نفت هستیم.
 به گزارش جهان به نقل از ایسنا رستم قاسمی وزیر نفت در مراسم افتتاح پالایشگاه شازند اظهار داشت: افتتاح پالایشگاه شازند یک دستاورد بزرگ است اما از آن مهم تر افتتاح 10 ها پالایشگاه جدید با تکنولوژی بالاتر است و مهم تر بومی سازی توانمندسازی کشور برای طرح پالایشگاهی، که زمینه های آن فراهم شده است.
 
وی افزود: در زمینه نفت و گاز توسعه و تولید و اکتشافات در پیچیده ترین مسائل، انجام شده است و به خودکفایی رسیده ایم و جزو صادر کنندگان اصلی در دنیا هستیم. امروز قراردادهای مهمی در منطقه و جهان و با همسایه های خود در حوزه گاز داشته ایم.
 
وزیر نفت با بیان اینکه با افتتاح پروژه ها در زمینه نفت توانمند شده ایم و با وجود تحریم‌ها، با همه کمبودها کنار آمده‌ایم افزود: در بخشهای محتلف نمونه سازی انجام شده است و کار آزمایشگاهی نیز در حال انجام است و در حوزه نفت به خود کفایی کامل رسیده ایم.
 
قاسمی خاطرنشان کرد: امروز در شازند افزایش تولید صورت گرفته است و مهم تر اینکه کیفیت بنزین از یورو 2 به یورو 4 افزایش داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *