سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

انفجار در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب: 276533
امروز ظهر( تقریبا دو ساعت پیش) یک ترانس برق در مجتمع فولاد مبارکه دچار حادثه شد.
به گزارش جهان به نقل از رویش، یک ترانس اصلی 400 کیلو ولتی در قسمت توزیع برق مجتمع فولاد مبارکه اصفهان با صدای مهیبی منفجر شد.

به گفته شاهدان عینی، دود و آنش انفجار از کیلومترها آنطرف‌تر قابل مشاهده بوده است. این اتفاق باعت تعطیلی موقت چند واحد از این مجتمع شده که البته هم اکنون این واحدها مجدداً مشغول به کار شده اند. طبق اطلاعات بدست آمده، ترانس حادثه دیده یکی از 5 ترانس مجتمع بوده که پس از این اتفاق از مدار حذف شده و با جایگزینی ترانس های دیگر مشکل مجتمع برطرف گردیده و در حال حاضر مشکلی در روند کاری مجتمع وجود ندارد.

گرچه در پیگیری های ابتدایی، دفتر مدیریت مجتمع فولاد مبارکه چنین اتفاقی را تکذیب کرد، اما در ادامه پیگیری ها، اصلانی، مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه ضمن تایید این خبر، به رویش نیوز گفت: خوشبختانه این انفجار تلفات جانی در برنداشته و با واکنش سریع مسئولین و ماموران آتش نشانی، ظرف مدت 5 دقیقه اطفاء حریق انجام گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *