جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱

قاتل جوان از چوبه دار رهایی یافت

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 276420
خانواده مقتول با رایزنی و پیگیری ریش سفیدان و بزرگان محل از حق قانونی خود برای قصاص قاتل گذشت کردند و قاتل جوان در زرند از چوبه دار رهایی یافت.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، منطقه کویر، " رضا کرمی"، فرماندار زرند با اعلام این خبر اظهار کرد: با صحبت‌ها و جلسات متعددی که با حضور معتمدان محلی صورت گرفت، خانواده مقتول به این نتیجه رسیدند که عفو بهتر از انتقام است.

وی افزود: این عمل نیک هم برای مرحوم از دست رفته موجب خیرات، برکات و شادی است و هم دل‌های بازماندگان نسبت به این کار پسندیده خشنود و شاد است‌.

کرمی‌ تصریح کرد: این عمل نیک برگرفته از مکتب اهل ‌بیت (ع) است، هر چه ارادت مردم نسبت به اهل ‌بیت(ع) بیشتر باشد، قطعاً از زندگی آنها بیشتر درس می‌گیرند.

علی اشرع پدر مقتول اظهار کرد: برای رضای خداوند و اینکه لذتی که در عفو است در انتقام نیست، قاتل فرزندم را مورد عفو و بخشش قرار دادم و از این حرکت خرسندم.

‌سکینه ملکی مادر مقتول‌ گفت: برای رضای خداوند و شادی روح فرزندم از قصاص گذشتم.

‌عصمت حسنی مادر قاتل با تشکر فراوان از تلاش فرماندار و معتمدان محلی که در این راستا قدم گذاشتند، اظهار کرد: تا زمانی که خود و خانواده‌ام زنده هستیم‌ از خانواده مقتول تشکر می‌کنم و سر به زیر هستیم به ویژه از مادر مرحوم که بسیار گذشت کردند و تا ابد شرمنده این خانواده هستیم که به فرزند من زندگی دوباره بخشیدند و فرزندم را از مرگ نجات دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Latvia
چرا بايد بخشيد؟
خداوند در قرآن كريم مي فرمايد: كه در قصاص زندگي است، باشد كه پند گرفته و از كار زشت و ناپسند دوري كنند.