جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۱
در مذاکرات محرمانه چه گذشت؟

گزینه جانشینی کفاشیان برای وزیر شرط گذاشت!

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۶
کد مطلب: 276415
منابع آگاه از منتفی شدن ماجرای بازگشت احتمالی دادکان به فوتبال خبر می دهند و بر این نظرند که دادکان برای وزارت نشینان شرطی گذاشته و اعلام کرده تا خواسته اش برآورده نشود قدم به فدراسیون نخواهد گذاشت.
گزینه جانشینی کفاشیان برای وزیر شرط گذاشت!
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، این روزها مسوولان وزارت ورزش سخت به دنبال یافتن راهی برای نشاندن محمد دادکان روی صندلی ریاست فوتبال هستند؛ موضوعی که شاید سخت ترین ماموریت وزیر  و دوستانش باشد.

محمد دادکان که طی سال های اخیر همواره لب به انتقاد از مسوولان ورزش گشوده است اخیرا و در اوج اختلافات کمیته ملی المیک و وزارت ورزش وجوانان در مصاحبه ای به انتقاد شدید از محمدعلی آبادی پرداخت تا به وزارت نشینان چراغ سبز نشان دهد.

دادکان خیلی زود به دفتر وزیر دعوت شد تا درباره بازگشتش به صحنه فوتبال با محمد عباسی وارد مذاکره شود و خیلی ها به دنبال محتوای جلسه ای هستندکه سرنوشت فوتبال به آن گره خورده بود اما تا این لحظه وزیر و گزینه مورد نظر وی برای جانشینی علی کفاشیان در این باره صحبتی نداشته اند.

در عین حال منابع آگاه از منتفی شدن ماجرای بازگشت احتمالی دادکان به فوتبال خبر می دهند و بر این نظرند که دادکان برای وزارت نشینان شرطی گذاشته و اعلام کرده تا خواسته اش برآورده نشود قدم به فدراسیون نخواهد گذاشت.

بر اساس اخبار رسیده دادکان به وزیر گفته است در صورتی به فدراسیون برمی گردد که کل بدهی های این فدراسیون از سوی وزارت تصفیه شود؛ بدهی هایی سنگین(بالغ بر ده ها میلیارد تومان) که بخشی از آن ها به زمان ریاست خود دادکان مرتبط می شود! از سوی دیگر وزیر پیشنهاد داده که این بدهی ها به مرورزمان از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شود؛ موضوعی که دادکان نپذیرفته و گفته اگر وزارت کل بدهی های فدراسیون را پرداخت نماید، وی فدراسیون را به خودکفایی رسانده و ریالی از وزارت برای اداره فوتبال نخواهد گرفت.

این موضوعات در حالی مطرح می شود که برخی از نزدیکان محمد دادکان معتقدند که این مدیر قبل از انتخابات ریاست جمهوری تصمیم قطعی برای ورود به فوتبال نخواهد گرفت و منتظر آینده است.

تمام این صحبت ها در شرایطی است که از گوشه و کنار خبر می رسد که نزدیکان علی کفاشیان و بویژه دو مدیر نزدیک به وی که یک نفرشان چند ماهیست سکوت اختیار کرده و چندی قبل نیز با گذاشتن وثیقه برای کفاشیان مقدمات خروج وی از اوین را فراهم کرده بود، در تلاش برای فراهم کردن مقدمات قرار گرفتن روی صندلی ریاست فوتبال بعد از کفاشیان هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احتمالا یادتون نرفته که این اقا به فوتبال ما خیانت کرد و فوتبال داشت تعطیل میشد!!!!