جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۵

تحلیل مشایی از پیام جنجالی احمدی‌نژاد برای درگذشت چاوز

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 276203
رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد با اشاره به پیام احمدی نژاد برای درگذشت چاوز گفت:احمدی‌نژاد با این پیام نشان داد که آقای چاوز به عنوان یک قهرمان انقلابی نگاهی آسمانی داشته است.
تحلیل مشایی از پیام جنجالی احمدی‌نژاد برای درگذشت چاوز
به گزارش جهان، اسفندیار رحیم‌ مشایی رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سؤالی درباره برخی انتقادات نسبت به پیام رئیس جمهور درباره درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور ونزوئلا گفت:‌ ما باید این پیام را در مقیاس جهانی نگاه کنیم.

وی با بیان اینکه باید ببینیم که این پیام می‌تواند چه آثاری در سطح دنیا داشته باشد تصریح کرد: آقای احمدی‌نژاد با این پیام نشان داد که آقای چاوز به عنوان یک قهرمان انقلابی نگاهی آسمانی داشت.

مشایی افزود:این خصوصیت هنگامی برجسته تر می شود که چاوز  در آمریکای لاتین که سابقه‌ای کمونیستی دارد و دین هم به هیچ عنوان جنبه انقلابی در آنجا ندارد،رهبری یک جریان را بر عهده گرفت.

وی با تاکید دوباره بر این مطلب که چاوز یک انسان انقلابی است و آثار انقلابی آن نیز کاملاً مشهود است اظهار داشت:پیام آقای احمدی نژاد این مطلب را می‌رساند که رئیس‌جمهور ونزوئلا اندیشه‌ای الهی و آسمانی در کشوری بی دین داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمدی نژادمیگه مشایی تاییدمیکنه وسپس مشایی میگه احمدی نژاد تاییدمیکنه .انگار بازی یکی من یکی تو باهم گذاشتند مطمئنا بازنده این بازی کسی نیست جزاحمدی نژاد.چون مشایی خیلی وقته که احمدی نژاد را سر کار گذاشته و هنوز احمدی نژاد نمیخواد اینو قبول کند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت . کاملا نظر درستیه . خیلی بده ما همه چیز رو از دریچه تنگ نگاه خودمون تحلیل کنیم
Iran, Islamic Republic of
اصل متولی دین مراجع تقلید و علما هستند نه شمایی که می‌خواهید یک دین تحریف شده برای دنیا صادر کنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای مشایی دید وسیعی به مسائل داره .البته کوته فکرها درک نمی کنند.
رضايي
Iran, Islamic Republic of
خب اگر مشايي در بسياري از مسائل بخصوص مسائل ديني و آخرالزماني ديد وسيع داره بيايد با منتقدين مباحثه و مناظره برگزار كنه تا شبهه ها برطرف بشه .