چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

درگیری در رقابت‌های کشتی فرنگی

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۲۶
کد مطلب: 275984
سرپرست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی ایران از اتفاق‌های پیش آمده در این مسابقه‌ها ابراز تاسف کرد.
به گزارش جهان، رضا غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه در حالی که رقابت‌ها در حال برگزاری بود، متوجه شدیم که شخصی از بین تماشاگران در حال دویدن و خارج شدن از در سالن است. با پیگیری‌ متوجه شدیم که یک درگیری بین یکی از کشتی‌گیران و تماشاگران به وجود آمده و تماشاگر مذکور ضربه‌ای به میلاد خسروی وارد کرده است.

وی افزود: دوستان خسروی و ماموران حراست ضارب را دستگیر کرده و به نیروی انتظامی سپردند. این اتفاق در محلی که کشتی‌گیر خودش را گرم می‌کرد، رخ داد و محل زخم نشان می‌داد که با جسم برنده‌ای زخمی شده است که به بیمارستان منتقل شد و امیدواریم مشکل جدی نداشته باشد و سلامتی خود را به دست بیاورد.

وی همچنین درباره رقابت‌های قهرمانی ایران اظهار کرد: امسال 34 تیم در این مسابقه‌ها شرکت کرده‌اند که هیچ سالی به این تعداد حضور نداشته‌اند. این نشان می‌دهد که از نظر کمی استقبال خوبی از رقابت‌ها صورت گرفته است. اما به خاطر این‌که تعدادی از کشتی‌گیران مطرح در این رقابت‌ها حضور ندارند، شاید از نظر کیفی سطح مسابقه‌ها بالا نباشد. هرچند که تعدادی از اعضای سابق تیم ملی چه در رده بزرگسالان و چه در رده جوانان در این مسابقه‌ها حضور دارند.

غلامی در پایان درباره زمان برگزاری رقابت‌ها گفت: این تصمیمی است که حدود سه ماه پیش گرفته شده است و تنها تغییر برنامه، مکان مسابقه‌ها است که از شیراز به تهران انتقال یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *