دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲
۶
عضو هیات رئیسه مجلس:

طوری صحبت می‌کنند که انگار روی گنج نشسته‌اند/ شعار انتخاباتی می‌دهند

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 275833
عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی گفت: جریان انحرافی قصد دارد در انتخابات با پولی که بااستفاده از قدرت جایگاه خود به دست آورده است برای تخریب رقبا استفاده کند.
طوری صحبت می‌کنند که انگار روی گنج نشسته‌اند/ شعار انتخاباتی می‌دهند
به گزارش جهان،‌ محمددهقان نماینده مردم چناران و طرقبه و عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با مهر با اشاره به ویژگی‌های جریان انحرافی گفت: از مهمترین خصوصیات این گروه آن است که به روحانیت و مرجعیت اعتقادی ندارد.

وی با اشاره به اینکه جریان انحرافی مدعی بود که فقط به مرجعیت ولایت فقیه اعتقاد دارد، تصریح کرد: بعد از اتفاق خانه نشینی رئیس جمهور چهره واقعی این جریان  معلوم شد و آنها نشان دادند حتی به آن حرف خود نیز پایبند نیستند.

دهقان تولید سی‌دی "ظهور بسیار نزدیک است" را توسط سر حلقه جریان انحرافی نشان دهنده نشانه‌گیری اصل اسلام وانقلاب دانست و گفت: حدود 2 میلیون سی‌دی با پول بیت المال در بین مردم توزیع شد و با ساخت این فیلم با اعتقادات مردم بازی کردند.

نماینده مجلس سیاه‌نمایی خدمات گذشته انقلاب را از روشهای این گروه دانست و تصریح کرد: آنها بعضی اشکالاتی را که به خانواده برخی شخصیت‌های سیاسی گذشته وارد بود محور قرار داه و در صدد آن بودند و هستند تا خود را از این طریق مطرح کنند.

دهقان نامه توهین آمیز به حداد عادل را در مجلس نمونه برنامه‌های جریان انحرافی دانست و گفت: با اینکه آقای حداد انسان بسیار نرم خو و اهل تحمل بود تا آرامش جامعه حفظ  شود ولی گروه انحرافی بدترین نامه‌ها را نسبت به او نوشتند.

عضو هیات رئیسه مجلس به پیچیدگی جریان انحرافی پرداخت و تصریح کرد: آنها همزمان مردم را دچار دوگانگی می‌کنند از طرفی ادعای دینمداری دارند و در طرف دیگر مقابل تدابیر نظام ایستادگی می‌کنند اما تیرشان به سنگ خورده و نمی‌توانند افکار واقعی خود راپنهان کنند.

وی با اشاره به روشهای جریان انحرافی برای انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: آنها برای انتخابات ریاست جمهوری هم رفتار غیر صادقانه‌ای در نظر گرفتند در حالی که روشن است با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها چه ضربه‌ای به کشور وارد خواهد شد ولی دنبال گران کردن چند برابر اجناس و حامل‌های انرژی هستند.

دهقان ادامه داد: آنها حقیقت را به مردم نمی‌گویند یا اگر می‌گویند وارونه می‌گویند، مثلا نمی‌گویند می‌خواهیم حامل انرژی را 5 تا 10 برابر اضافه کنیم بلکه می‌گویند می‌خواهیم پول در جیب مردم بگذاریم.

نماینده مجلس با اشاره به اینکه تمامی اراضی کشور یا کوه و کویر یا در تملک مردم است خاطر نشان کرد: به صورت شعار انتخاباتی می‌گویند می‌خواهیم یک هکتار زمین به مردم بدهیم در حالی که این حرف صادقانه نیست چون زمینی وجود ندارد.

دهقان با اشاره به قدرت و توان بالای جریان انحرافی خاطر نشان کرد: طوری صحبت می‌کنند که انگار روی گنج نشسته‌اند در حالی که با استفاده از قدرت جایگاه خود قدرت پول و درآمد زیادی کسب کرده‌اند و می‌خواهند از این توان مالی در انتخابات برای تخریب رقبا استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
با افزایش حاملهای انرژی پول به جیب شماها البته نمیرود . به جیب کسانی میرود که در عمرشان رنگ یارانه را ندیده اند
م.ش
Iran, Islamic Republic of
مجلس خوب کشور را خوب ومجلس بد کشور را بد میکند لطفا فرمایش حضرت اقا را انطورکه اقا فرمودند نه اطور که شما میخواهید در مورد نظارت برمجلس اجرا کنید بعد سخنرانی واظهار فضل بفرمایید
رضا
این همه تهمت را می زنند و جهان نیوز هم چاپ می کند . لعنت خدا بر شما که نه تنها مسلمان نیستید . انسان هم نیستید و نماینده های شیطان هم هستید اتفاقا
United States
عمو یواش تر
همین که جهان چنین نظر زشتی رو منتشر می کنه نشان دهنده حقانیت جهانه
جهان همیشه جهانی باشی
United States
جهان نیوز نظر این شخص رو بردار
ادب هم خوب چیزیه
بعضی ها اصلا نه ادب دارن
سبحان
United States
من مطمئنم که مردم ما اینقدر فهیم وباشعور هستند که گول حلقه انحرافی را انهم در خصوص وعده های انتخاباتی نخورند. اگرپولی درجیب مردم گذاشتند مابه ازای ان چندین برابر برداشت کرده اندونتیجه ان تورم انچنانی وفشار غیرقابل تحمل امروزی است. دلیلی ندارد که مردم گول حلقه انحرافی را بخورند.اصلا نگرانی در این خصوص بی معناست.