دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

طعنه رونالدو به فرگوسن

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۶
کد مطلب: 275718
ستاره برزیلی سابق رئال مادرید از پیروزی سفید پوشان برابر منچستر یونایتد ابراز خوشحالی کرد و گفت بازیکنان رئال حق او را از فرگوسن گرفتند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا رئال مادرید در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی جنجالی با نتیجه دو بر یک از سد منچستر یونایتد گذشت و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

سر آلکس فرگوسن که پس از برگزاری این دیدار شور و هیجان زیادی برای دیدن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیمش در اولدترافورد داشت اینگونه درباره او سخن گفت: رونالدو پرتغالی بهتر از رونالدو برزیلی چاق و پیر است.

پس از شکست شاگردان فرگوسن برابر رئال مادرید، رونالدو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را برد و از خجالت فرگوسن در آمد.

رونالدو که با تیم ملی فوتبال کشوش در جام جهانی ۲۰۰۲ قهرمان شد، گفت: اظهارنظر فرگوسن بی ادبانه بود. نباید شخصی باتجربه مثل فرگوسن که لقب "سر" را یدک می کشد چنین سخنانی را بر زبان براند.

ستاره سابق رئال مادرید افزود: رئال مادرید حق من را از فرگوسن گرفت و زبان او را بند آورد. امیدوارم همواره تیمی که هدایت آن را فرگوسن بر عهده دارد بازنده باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *