دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

تهدید به مرگ داور بازی رئال - منچستر

پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 275673
نشریه انگلیسی سان اعلام کرد هواداران منچستریونایتد داور بازی سه‌شنبه تیم‌شان برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان که باعث حذف شیاطین سرخ از گردونه رقابت‌ها شد را تهدید به مرگ کرده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم گروهی از هواداران منچستریونایتد در اعتراض به نحوه قضاوت جونیت شاکر که بازی تیم آنها و رئال مادرید در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در اولدترافورد را سوت زد، وی را تهدید به مرگ کرده‌اند.

داور ترکیه‌ای جدال شیاطین سرخ و کهکشانی‌ها، در پنجاه‌وششمین دقیقه بازی با اخراج نانی به خاطر بی‌احتیاطی که منجر به آسیب دیدن آلوارو آربلوا مدافع رئال مادرید شد، منچستریونایتد را ۱۰ نفره کرد و عملا این فرصت را به رئال مادرید داد تا بازی باخته را ببرد. اکنون هواداران یونایتد در صدد انتقام جویی بر‌آمده‌اند و تصمیم گرفته‌اند کاری کنند تا داور ترکیه‌ای دیگر پایش را در انگلیس نگذارد.

به گزارش سان گروهی از هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی کمپینی برای انتقام جویی از شاکر به راه انداخته‌اند و طی آن اعلام کرده‌اند در صورت روبرو شدن با جونیت شاکر تا سرحد مرگ او را با پرتاب سنگ خواهند زد. گروهی دیگر تهدید کرده‌اند که اعضای خانواده شاکر را خواهند کشت.

در این میان سان از یک اتفاق جالب هم خبر داده که طی آن یک هوادار خشمگین منچستریونایتد به پلیس انگلیس تماس گرفته و از آنها خواسته داور ترکیه‌ای را به جرم اخراج نانی و خراب کردن بازی دستگیر و بازداشت کند.

شدت گسترش پیام‌های تهدید‌آمیز علیه شاکر آنقدر زیاد بوده که پلیس انگلیس شب گذشته با انتشار بیانیه‌ای رسما به همه هوادارانی که در اینترنت علیه داور ترکیه‌ای پیام‌های تهدید آمیز می‌دهند هشدار داد و این کار را جرم دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *