دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۲
۷

موضع پروین احمدی‌نژاد درباره اختلاف محمود و داوود

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 274256
خواهر رئیس جمهور اختلافات میان دو بردارش محمود و داوود را کاملا طبیعی دانست.
موضع پروین احمدی‌نژاد درباره اختلاف محمود و داوود
به گزارش جهان،‌ پروین احمدی‌نژاد درباره اظهارات داوود علیه محمود احمدی‌نژاد (رئیس جمهور) و منشاء اختلافات این دو برادر، گفت: این اختلاف نظرها طبیعی است و برای همه شخصیت‌های نظام در تمامی دوران اتفاق افتاده است و خاص این دو نفر نیست.

وی ادامه داد: در خانواده مسوولان نظام افرادی با تفاوت سلیقه حضور دارند، اما اختلاف محمود و احمد به دلیل سوءاستفاده برخی افراد ایجاد شده است.

وی گفت: اگر این جریان بین دو بردار مطرح شده است به دلیل سو، استفاده شخصی برخی از افراد از داوود علیه محمود است.

احمدی‌نژاد به این سوال ایلنا که شما در جریان اختلافات میان دو برادرتان حق را به کدام می‌دهید، پاسخ صریحی نداد و تاکید کرد: ‌وارد این مبحث نمی‌شوم.

احمدی‌نژاد همچنین درباره ۳۲۰ میلیارد تومان هزینه فاقد سند شهرداری تهران در زمان ریاست بردارش در شهرداری تهران، نیز گفت: ‌ لازم باشد در زمان مناسب نسبت به این مساله صحبت می‌کنم.

‫پرونده 320 میلیارد تومانی شهرداری سابق

به گزارش جهان،‌ داوود احمدی نژاد پس از شدت گرفتن فعالیت های سوال برانگیز و شبهه دار جریان انحرافی در عرصه های سیاسی و اقتصادی از دولت جدا و به منتقد برادرش تبدیل شده است. او به شدت از حمایت و همراهی رئیس جمهور با چهره های مسئله دار انتقاد دارد.

حیف که نمی‎توانم بیشتر از این صحبت کنم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خیلی بده که این خانواده اصلا هیچ واکنشی به هدر رفتن بیت المال مسلمین نمی دهند !! و به این راحتی هی بعداً ها را پیش می کشند!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
روشن است این یک اختلاف ساده خانوادگی نیست این نمود دو جهت گیری است که در جامعه وجود دارد. جهت گیری ولایتمدارانه(داود) و جهت گیری خودمحورانه....
Iran, Islamic Republic of
خانم احمدی نژاد این یک اختلاف سلیقه ی عادی نیست. و کسی در این جهت از داود سوء استفاده نکرده است. بلکه ایشان با بصیرتی که دارند حقیقت را تشخیص دادند و از امتحانی بزرگ و مشکل سربلند بیرون آمدند.
واقعا آسان نیست که در برابر کج روی های برادر موضع گرفت.
شما هم خانم احمدی نژاد شایسته بود در برابر انحراف موضع می گرفتید. نه اینکه از موقعیت پیش آمده در جهت انتفاع بهره ببرید.
Iran, Islamic Republic of
معنای بصیرت یعنی اتهام بی سند وارد کردن؟؟ بصیرت یعنی اینکه بگوید بنده اطلاع دقیق دارم در جنگل های شمال جریان انحرافی دارند آموزش نظامی میبینند!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام. در جریان باشید این خانم با مدرک فوق لیسانس هیات علمی دانشگاه علوم اقتصادی شده !!!در حالیکه کلی آدم با مدرک دکترا پشت در موندن!!!!این عدالت احمدی نژادیه!!!!!!!
سند حرفت چیه؟ اتهام بی سند زدن که کاری نداره. زبونه دیگه. می گرده و میگه.
محمدمهدی
ولایتمداری وپیمودن راه ولایت معصو مین علیهم صلوات الله وولایت مطلقه فقیه فقط درادعا نمی گنجد به عمل کاربراید به سخن دانی نیست