شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۱

خوابی که شهید شیرودی دید

يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 273717
مادر شهید کشوری گفت: گویا شهید شیرودی در خواب می‌بینید که احمد یک پارچ آب یخ را روی سر او می‌ریزد و می‌گوید: علی اکبر خوابی؟ مناطق غرب وضعیتش خوب نیست.
 به گزارش جهان به نقل از سایت بلاغ نیوز،‌ «فاطمه سیلاخوری» مادر امیر سرلشکر خلبان شهید «احمد کشوری» درگذشت مادر خلبان شهید علی اکبر قربان شیرودی را تسلیت گفت و از خداوند منان برای روح آن مادر بزرگوار بخشش و رحمت الهی را خواستار شد.
 
فاطمه سیلاخوری در ادامه به بیان خاطره‌ای از این مادر بزرگوار یک هفته قبل از شهادت فرزندش پرداخت که اینگونه روایت کرده بود: علی اکبر تازه از عملیات به خانه (روستای بالاشیرود تنکابن) برگشته بود، شب شهید کشوری را در خواب می‌بیند. این در حالی بود که چهار پنج ماهی از شهادت کشوری می‌گذشت.
 
وی ادامه داد: گویا علی اکبر در خواب می‌بینید که احمد یک پارچ آب یخ را روی سر او می‌ریزد و می‌گوید: علی اکبر خوابی؟ مناطق غرب وضعیتش خوب نیست، پاشو برو عملیات...
 
فاطمه سیلاخوری تصریح کرد: شهید شیرودی این خواب را برای مادرش تعریف کرد و بعد از آن به عملیات رفت و رشادت‌ها آفرید و در همان عملیات که در تاریخ 8 اردیبهشت سال 60 رقم خورد با شولای شهادت به دوست شهیدش (شهید کشوری) پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحمان بايادشان شاد.
ان‌شاءالله با حضرت امام حسين عليه السلام محشور شوند