سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

"اگر شایسته باشیم سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیریم"

جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 273410
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تمام تلاشمان این است که بازی‌های خوبی انجام دهیم و اگر شایسته باشیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را می‌گیریم.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، منصور ابراهیم زاده در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گهر دورود گفت: در مورد این بازی می‌خواهم به مسابقه دیروز استقلال مقابل نفت آبادان اشاره کنم. دیدید که استقلال چه کار سختی داشت و کسی باور نمی‌کرد نفت اینچنین عمل کند. تیم‌های پایین جدولی که همه بازیکنان خوبی دارند بازی با آنها سخت‌تر از بازی با تیم‌های بالای جدولی شده است چرا که آنها آخرین فرصت‌هایشان را پیش رو دارند و در این ۷_ ۸ هفته باید امتیازات کافی را جذب کنند تا در لیگ باقی بمانند و از منطقه خطر فرار کنند.

وی افزود: مقابل تیمی بازی داریم که بازیکنان جوان و خوبی دارد و مدیریت و کادر فنی این تیم با نظم و تاکتیک خاص فنی خود عمل می‌کنند.مایلی کهن اعتقاد به استفاده از بازیکنان جوان و باانگیزه دارد که این کار را دشوار می‌کند. گهر در هر جای ایران که به میدان برود هوادارانی دارد که برای تشویق تیمشان در ورزشگاه حاضر می‌شوند. این موضوع برای ما حائز اهمیت است. باید باور داشته باشیم که با تیم قوی‌ای روبرو می‌شویم و اگر می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم تمام تلاشمان را باید انجام دهیم تا نتیجه مناسبی کسب کنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد صحبت‌های منصور قنبر‌زاده مدیرعامل نفت تهران که اعلام کرده بود می‌خواهند بازی‌های تیمشان را در ورزشگاه قم برگزار کنند اظهار داشت: در مورد این موضوع اطلاعی ندارم و باید از خود آقای قنبر‌زاده سوال کنیم چیزی که من می‌دانم فردا در ورزشگاه دستگردی میزبان هستیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا نفت تهران می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند خاطرنشان کرد: این سوالی است که هرچه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم بیشتر از من می‌پرسند باید تلاشمان را بکنیم تا در بالای جدول بمانیم و به موفقیت برسیم. در ادامه رقابت‌ها با تمام رقبای بالای جدولی‌مان بازی داریم و اگر شایسته باشیم می‌توانیم به این مسئله دست یابیم چیزی که برای من بیشتر اهمیت دارد این است که در شرایط فعلی بازی خوبی انجام دهیم و حرکتمان را رو به جلو دنبال کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *