پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۲

پرداخت"عیدی" فرهنگیان تا پایان هفته

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 273057
وزیر آموزش و پرورش گفت: «عیدی» کارکنان آموزش و پرورش آماده است و تا پایان هفته جاری عیدیهای فرهنگیان سراسر کشور به صورت کامل پرداخت می‌شود.
به گزارش جهان، حمید رضا حاجی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، با بیان اینکه سایر مطالبات فرهنگیان نیز همزمان با عیدی آنها پرداخت می‌شود، اظهار کرد: منابع مالی برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تامین شده است و تمام مطالبات فرهنگیان تا پایان هفته پرداخت می‌شود.
 
وی در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان در سال آینده نیز اظهار کرد: پیشنهادی برای افزایش حقوق فرهنگیان ندارم و در حال حاضر تمرکز این وزارتخانه بر پرداخت‌های معوقه فرهنگیان است و در خصوص افزایش حقوق فرهنگیان بعدا و در سال آینده صحبت می‌کنم.
 
وزیر آموزش و پرورش کشور هم‌چنین در مورد آخرین وضعیت دانش‌آموزان شین‌آبادی نیز بیان کرد: دانش‌آموزان شین‌آبادی‌ در حال حاضر روند درمانی بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند و دانش‌آموزانی که در اصفهان و مشهد از بیمارستان مرخص شده‌اند، روند درمانی آن‌ها خارج از بیمارستان دنبال می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


meysam
پایه و اساس پیشرفت های علمی و فرهنگی و دینی و اخلاقی هر فردی در دوران مدرسه شکل می گیرد همانطور که پایه هر ساختمانی در همان اول شکل می گیرد و مهمترین و زیربنایی ترین کار یک ساختمان است .
من شاهد معلمان بی انگیزه ، سیستم بی انگیزه و کاملا تشریفاتی هستم . معلمی را می شناسم که برای بهبود وضعیت زندگی خود در هفته بیش از 50 ساعت تدریس می گیرد یا تمام وقت خود را در شغل دوم به سر می کند و آنهایی که نه شغل دوم دارند و نه تدریس که تعدادشان هم خیلی زیاد است ، چشمشان فقط به حقوق ماهیانه کمی است که می دهند .
معلم باید تامین باشد و شغل و دغدغه دیگری جز کار خود نداشته باشد تا با مطالعه دقیق بتواند بهترین ها را تربیت و به جامعه تحویل دهد .
.
.
.
اما الان چیزی که من می بینم این نیست و یکی از مشکلات جدی معلم نداشتن درآمد کافی و همچنین عدم احترام لازم برای معلم است .
با شعار نمی توان معلم را فریب داد.
چرا شما فقط به فرهنگیان گیر می دهید مگر ادارات دیگر عیدی نمی گیرند ادارات دیگر عیدی و آجیل شب عید و کلی تسهیلات هم می گیرند هیچ کس خبر ندارد 22 بهمن 22 روز حقوق به کارمندان بانک دادند چرا آنها را نمی گویید؟؟؟