شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۳

وکیل مدافع نهضت آزادي: نظام با ما هم مذاکره کند!

سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۸
کد مطلب: 272867
يكي از عوامل پشت پرده فتنه و آشوب تيرماه 78 ادعا كرد حاكميت براي مصون ماندن از جريان برانداز خارج كشور، فضا را براي اصلاح طلبان و سبزها در داخل باز كند!
وکیل مدافع نهضت آزادي: نظام با ما هم مذاکره کند!
به گزارش جهان به نقل از کیهان، عبداله نوري که به ملاقات همسر كروبي رفته بود، گفته است: بدون شك اينكه منتقدان مسالمت جو و قانون مدار بتوانند بدون واهمه و نگراني حرف و عقايد خودشان را مطرح كنند و مجبور به سكوت نشوند، در بلندمدت بيش از همه به سود نظام و البته كشور خواهد بود. وقتي با سران و سردمداران شرق و غرب مي توان مذاكره و تعامل نمود، آيا نمي توان همين شيوه مذاكره و تعامل را، با نيروهاي منتقد و دلسوز نيز در پيش گرفت؟»

وي افزود: اگر با احترام به عقايد و انديشه هاي گوناگون از همه نيروها در جهت مصالح و منافع ملي استفاده مي شد به نتايج بهتري مي رسيديم تا اينكه بسياري از نيروها و مديران و فعالان عرصه هاي گوناگون، به دليل داشتن نظراتي متفاوت با نظرات بخشي از جريان حاكم، با استفاده از سياست هاي حذفي و در خيلي از موارد همراه با انگ زدن هاي غيراخلاقي در رسانه ها، به حاشيه رانده و يا به حصر و زندان افكنده شوند.

وي اين را هم گفته كه « زماني كه از يك سو موج فزاينده تحريم ها كشور را تهديد مي كند و از سوي ديگر برخي از مخالفان خارج نشين همسو با گروهي از سياستمداران و عوامل كشورهاي بيگانه، آشكارا از براندازي جمهوري اسلامي و يا حتي تجزيه كشور سخن مي گويند آيا نبايد باعث هشدار به جريان حاكم باشد و آيا حاكميت براي تقويت منافع ملي و كاهش خطر بدخواهان و خشونت طلبان نبايد درصدد استفاده از تمامي نيروهاي دوستدار و دلسوز كشور باشد؟ در چنين وضعيتي دورانديشي و احتياط اقتضا مي كند كه فضا براي طرح خواسته ها و مطالبات و شنيده شدن صداي منتقدان در داخل باز شود تا بهانه از دست نيروهاي برانداز گرفته شود.»

وي مي گويد به بن بست رساندن خط اصلاح طلبي راه را براي براندازان هموار مي كند. او همچنين ادعا كرد كه بسياري از زندانيان فتنه سال 88 «در همه حال مدافع جمهوري اسلامي هستند.»

اين اظهارات در حالي است كه بسياري از روزنامه نگاران و سياست بازان فراري مدعي اصلاح طلبي، هم اكنون علناً با گروهك هاي برانداز ضد انقلاب همكاري مي كنند و هماهنگي هاي مرتب با اين محافل و دولت هاي خارجي دارند كه آخرين آن ملاقات رجب مزروعي و اردشير ارجمند با برخي مقامات اروپايي و درخواست فشار به جمهوري اسلامي بود. برخي همكاران روزنامه عبداله نوري در دوره اصلاحات (خرداد) از جمله اين عناصر ساختارشكن و برانداز به شمار مي روند كه زير چتر حمايتي او گردهم آمده بودند.

نوري توضيح نمي دهد با چه رويي فتنه گران آشوب طلب را «مسالمت جو، قانون مدار، منتقد دلسوز و در همه حال مدافع جمهوري اسلامي» معرفي مي كند حال آن كه همان ها به انواع قانون شكني ها، خشونت طلبي، جنايت و معارضه با جمهوري اسلامي تن دادند؟ بايد پرسيد به وقت فراهم شدن فرصت خيانت شماها چه تفاوتي با گروهك هاي قديمي تر نفاق كه اكنون مجاب شده اند، داريد در حالي كه مقامات رژيم صهيونيستي از فتنه گران سبز به عنوان سرمايه بزرگ اسرائيل و پياده نظام جنگ نيابتي اين رژيم ياد كردند؟

عبداله نوري از جمله در دوره وزارت خود از گروهك نهضت آزادي جانبداري كرد؛ جريان التقاطي منافقي كه به تعبير حضرت امام(ره) اگر سر كار مي ماندند سيلي اي به اسلام و انقلاب مي زدند كه تا قرن ها سر بلند نمي كرد. و باز به تصريح حضرت امام، منافقين از كفار بدترند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نوری از نیروهای دلسوز برای کشور نام میبرد کدام دلسوزی ؟؟ فتنه 88 را ملت فراموش نکرده و همچنین عذرخواهی امثال ایشان را بعد از آن فتنه . اول برادری خودشان را ثابت نمایند بعد ادعای حق و حقوق کنند .!!!
مگر خود این ها رادیکال ترین برخوردها را با مدیران ارزشی در دولت اصلاحات نداشتند ودر حالی که دم از شایسته سالاری میزدند خیلی از کسانی که با ایشان هماهنگ نبودند حذف نکردند؟
Iran, Islamic Republic of
جالبه! صحبتهای آقا رو درباره مقایسه امریکایی ها از فروپاشی شوروی با براندازی در ایران در دولت اول اصلاحات می خوندم
اونجا آقا می گویند امریکاییها به دنبال سرکار اوردن یک فردی بودند که یا قدرت طلب باشد و یا ...
قدرت طلبش با توجه به شرایط اون زمان، همین عبدالله نوری بود که الان خودش رو دلسوز می دونه. اون موقع حتی از خاتمی هم می خواست عبور کنه