يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۲
۲
باهنر در گفتگوی ویژه خبری:

سخنان عجیب نصرالله درباره رهبری /‫"لیست مفاسد" بازی بود

يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 272471
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قانون اساسی را محور قرار دهیم و از قوانین موضوعه تبعیت و به همدیگر کمک کنیم امور پیش رود، بهانه‌ای برای اختلاف و دعوا و زیاده‌خواهی نیست.
سخنان عجیب نصرالله درباره رهبری /‫"لیست مفاسد" بازی بود
به گزارش جهان، محمد‌رضا باهنر با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته شبکه دوم سیما درباره بیانات دیروز مقام معظم رهبری و راه‌های تحقق توصیه‌های ایشان توسط دولت و مجلس صحبتهایی بیان داشت که خلاصه آن را می خوانید:
 
* بیانات مقام معظم رهبری آنقدر روشن و شفاف و صریح بود که قابل تاویل و تفسیر نیست.
 
* در نظام جمهوری اسلامی واقعا بن‌بست وجود ندارد و قانون اساسی دقیقا وظایف و مسئولیت قوا و نهادها را روشن کرده و جای هیچگونه شبهه و بن‌بستی نیست.
 
* بعضا در مجلس قوانینی وضع کردیم که شورا نسبت به برخی مصوبات ایراد گرفته که البته آن ایراد برای ما قابل فهم یا قبول نبود اما ما وظیفه خود دانستیم که ایراد را رفع کنیم و بحث و مجادله‌ای در مورد موضوع نکردیم.
 
* دشمن دو فکر و تحلیل دارد که نصف آن درست و نیمی دیگر غلط است و اینکه می‌گوید اگر مردم دست از نظام بردارند نظام نمی‌تواند به رفتار خود ادامه دهد، تحلیل درستی است. اما بخش اشتباه تحلیل آنها این است که فکر می‌کنند با فشار وارد کردن بر روی معیشت و رفاه و اقتصاد می‌توانند مردم را از نظام جدا کنند.
 
* در 22 بهمن امسال مردم در 1000 نقطه کشور حضور یافتند و عظمت آفریدند اما در گوشه‌ای در قم توسط دوستان نادان یا دشمنان دانا اشتباهی صورت گرفت و دیدیم که رسانه‌های بیگانه به این حادثه غیرمعقول که رهبری هم آن را محکوم کردند پرداختند تا آن حماسه آبرومند و پرابهت را کمرنگ کنند.
 
* حضرت آقا چند سال قبل روسای قوا را مامور برخورد با مفاسد اقتصادی کردند که در برخی از مقاطع کار شد و برخی کارها نیز بر زمین ماند و در نهایت گزارش قانع‌کننده‌ای در این خصوص نداریم.
 
*  وقتی نگران‌تر می‌شویم که می‌بینیم مشکلی اقتصادی پیش می‌آید و حالا مسئولی می‌گوید من اسم 300 نفر از کسانی که نمی‌گذارند اقتصاد کشور رشد کند را در جیب دارم و این برای افکار عمومی سوال‌برانگیز است. کسی که از اختیاراتی برخوردار است و با قوه قضائیه ارتباط دارد و می‌تواند بسیاری از مشکلات را از راه عاقلانه پیگیری کند و به نتیجه برساند نیازی نیست که با احساسات مردم بازی کند.
 
وقتی قوه قضائیه و ستاد مبارزه با مفاسد هست ضرورتی ندارد مسائل را به مردم بگوییم چرا که در این صورت کمیسیون قضایی و کمیسیون اقتصادی و کمیسیون اصل 90 مجلس تحریک می‌شود و دادستان دادسرا حساس می‌شوند و می‌گویند اسامی را بدهید که برخورد کنیم ولی بعد از بگیر و ببند ته آن می‌بینیم خبری نبوده و فقط بازی کردن با احساسات مردم بوده است.
 
* وقتی از سید‌حسن نصرالله سوال کردم که چرا با وجود این همه مرید و شیفته و عاشق فرمودید مقام معظم رهبری حتی در ایران مظلوم است، سید‌حسن یک ساعت توضیح داد و مسائل عجیب و غریبی در باب مظلومیت حضرت آقا گفت که حقیقتا من هم نمی‌دانستم.
 
* به جرات می‌گویم که ظرف 26 سال که در مجلس هستیم مقام معظم رهبری از آنچه ما حکم حکومتی می‌گوییم به اندازه کمتر از انگشتان دست استفاده کردم اما نظرات کارشناسی بسیاری می‌دهند که برای ما حجت است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجتبي
Iran, Islamic Republic of
به نظر من يكي از دلايل مظلوميتشان حضور امثال جنابعالي بر مسند مجلس است
Iran, Islamic Republic of
آقاي باهنر شما چه رنگي هستي؟
خدا نكنه رنگارنگ باشيد