دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۱

ایمن ترین "GPS" دنیا + تصاویر

شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب: 272333
"Open Sight" دستگاهی است که به استفاده از لیزر های مخصوصی که در مقابل خودرو و یا روی فرمان دوچرخه نصب می شود مسیر را روی جاده به شما نشان می دهد.
 به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکی از وسایلی که بسیاری از خودروها و حتی دوچرخه به آن نیاز دارند راهنمای اینترنتی یا همان "GPS" است. این دستگاه در اشکال و طرح های مختلف در بازار وجود دارد.
 
بسیاری از این دستگاه ها البته دارای مشکلات بسیار زیادی هستند که از جمله آن ها می توانیم به این اشاره کنیم که همیشه باید به صفحه آن نگاه کنید و این باعث می شود تا حواس شما از جاده پرت شود. همچنین راهنماهای سخنگو نیز گفته می شود که حواس راننده را پرت می کند.
 
 
 
برای حل مشکلات مختلف جی پی اس ها قدیمی مهندسین دست به اقدامی جالب زده و دستگاهی به نام "Open Sight" طراحی کرده اند. این دستگاه به گونه ای است که تمام مسیرها را روی جاده به شما نشان می دهد.
 
"Open Sight" دستگاهی است که به استفاده از لیزر های مخصوصی که در مقابل خودرو و یا روی فرمان دوچرخه نصب می شود مسیر را روی جاده به شما نشان می دهد.
 
 
 
این دستگاه به سرپرستی طراحی به نام "Kim Tae-Jin" ساخته شده است. این طراح می گوید دستگاهی که ساخته است می تواند از این به بعد جان انسان های بسیاری را نجات دهد و همچنین باعث می شود تا دیگر کسی در خیابان ها گم نشود.
 

این دستگاه در خودرو ها با استفاده از باتری خودرو کار می کند ولی مدل دوچرخه ای آن با استفاده از پدال زدن و با چرخش چرخ های کار می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *