سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱۰
۶
بصیرت و دشمن شناسی یعنی این؛

'جنگ اقتصادی' را هم ملت ایران بُرد

تذکر به مسئولان داخلی
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب: 271241
شمشیرکشی امروز ملت ایران در جبهه پرآتش جنگ اقتصادی، دیدنی و غافلگیرکننده بود.
سرویس سیاسی جهان نيوز -  عبدالله الماسی: بی تردید آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران از ماه ها پیش منتظر ظهور نتایج تحریم های گسترده ضدایرانی در قالب یک "راهپیمایی سرد و بی روح" بودند؛ امروز اما ملت بصیر ایران باز هم حماسه آفرید و نشان داد که هرگز شرمنده شهدایی نخواهد شد که هم نان‌شان و هم جان‌شان را فدای انقلاب و ایران کرده اند.

تصاویر حضور میلیونی پایتخت نشینان را همه دیدند؛ گرم، پرشور و گسترده. از همان ساعات ابتدایی امواج اقیانوس ملت روانه خیابان های منتهی به میدان آزادی شد و بسیاری از
اکنون غرب می ماند و ملتی که نشان داده از انقلاب و آرمانهایش کوتاه آمدنی نیست و با واژه ای ب عنوان "عقب نشینی" بیگانه است؛ این را البته سردمداران غربی امروز بهتر از همیشه فهمیدند.
خبرنگاران خارجی را از همان دقایق نخست شگفت زده کرد؛ خبرنگارانی که از کنار هم گذاشتن آن همه تحریم و مشکل با این حضور شورانگیز ناتوان بودند.

این خروش تهرانی ها، در ادامه بزرگ و بزرگتر شد، و شد آنچه شایسته ملت ایران است.
گزارش خبرنگاران جهان نيوز از بسیاری دیگر از مراکز استان ها حاکی از یک حضور طوفنده بود؛ از هرمزگان و بوشهر در جنوب گرفته تا گیلان و مازندران در شمال و از کرمانشاه در غرب تا خراسان در شرق.

تحلیل حماسه امروز شاید برای ایرانیان آسان باشد اما قطعا برای غرب صهیونی و عوامل آن یعنی جریان فتنه و ضدانقلاب، دشوار و نیازمند گذشت دوران نقاهت از ضربه گیج کننده 22 بهمن است.

ملت ایران امروز نه فقط برای دشمنان بیرونی چند پیام صریح داشت که برخی سیاسیون و مسئولان داخلی هم مخاطب شعار و هشدار مردم بودند.

محتوای شعارهای مردم برای دشمنان صریح بود؛ "هیچ فشار، تهدید و تحریمی ما را از انقلاب و ولایت جدا نخواهد کرد"،  "هرگز از حقوق اساسی و مشروع خود دست نخواهیم کشید
از جالبترین پیام های امروز ملت اما تذکر بی پرده آنان به سران و مسئولان قوای سه گانه بود؛ مردم به آنان تذکر دادند که دست از اختلاف افکنی و اقدامات سیاسی بردارند و مشکلات اساسی ملت بویژه موضوع اقتصادی و گرانی را کنترل و مدیریت کنند.
و تا آخر پای آرمان هایمان ایستاده ایم"، "غرب از زورگویی و رویکرد بی منطق خود دست بکشد و به خواست ملت ها و قانون تن دهد" و...

اکنون غرب می ماند و ملتی که نشان داده از انقلاب و آرمانهایش کوتاه آمدنی نیست و با واژه ای با عنوان "عقب نشینی" بیگانه است؛ این را البته سردمداران غربی امروز بهتر از همیشه فهمیدند. 

مردم در عین حال به فتنه گران و سیاسیونی هم که در خط دشمن قدم برمی دارند، هشدار داد که دست از فتنه گری و طرح حیله های انتخاباتی، سیاسی و اقتصادی بردارند و از عملکرد ضدمردمی خود برائت جویند.

از جالبترین پیام های امروز ملت اما تذکر بی پرده آنان به سران و مسئولان قوای سه گانه بود؛ مردم به آنان تذکر دادند که دست از اختلاف افکنی و اقدامات سیاسی بردارند و مشکلات اساسی ملت بویژه موضوع اقتصادی و گرانی را کنترل و مدیریت کنند.

در واقع روی دیگر این تذکر این بود که مردم حساب مسئولان را از نظام و ولایت جدا می دانند و اگر نیاز ببینند از مسئولان قوا حساب کشی خواهند کرد.

ملت اکنون منتظرند که مسئولان قدر این همه بصیرت و تسامح را بدانند و بجای موضوعات فرعی به حل دغدغه های اصلی همت ورزند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Germany
یعنی بدبختی تموم شد؟ یعنی بچه منهم می تونه میوه بخوره؟ خدارا شکر. ممنون از این خبر من فقط تیترتونو خوندم و برام بسه.
راهپیمایی امسال بسیار زیبا بود،

ولی باز هم در انتها آقای احمدی نزاد با حرف هایی که بوی تهمت و افتراق میداد با اینکه گفت در آینده خواهم گفت که امروز کام مردم تلخ نشود، در عمل همین تهدید کاممان را تلخ کرد.

این یعنی قدرنشناسی عملی از حضور مردم در صحنه.
رضا
اون موقعی که دشمن پای جونمون ایستاده بود کوتاه نیومدیم حالا که پای نونمون ایستاده هم کوتاه نمیایم...
علی اکبر
درود و سلام خدا وپیغمبر خدا وامامان معصوم بر این ملت غیور و رهبر عزیز باد .
مصطفی
دست مردم درد نکنه که همیشه پای نظام وایستادن . اما به نظر من جنگ رو وقتی میبریم که در انتخابات سال آینده شخص اصلح رو انتخاب کنیم . بصیرت واقعی اونجا مشخص میشه .
حضور مردم به معنی تایید و اعلام رضایت از گرانی ها و مشکلات اقتصادی نیست بلکه تجدید میثاقی است با امام و رهبری و هشدار به مسئولین