جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

زور مایلی‌کهن و مرفاوی به هم نرسید

يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۵
کد مطلب: 269997
نخستین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با تساوی گهر و صبای قم خاتمه یافت.
به گزارش جهان، در نخستین دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر تیم‌های گهر دورود و صبای قم از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه تختی دورود به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی  یک بر یک  پایان یافت. نتایج کامل و جدول رده بندی لیگ برتر را در اینجا ببینید.
 
گل صبا در این بازی توسط محمود شفیعی، بازیکن تیم گهردورود در دقیقه 31  به اشتباه درون دروازه تیم مایلی‌کهن قرار گرفت. در نیمه دوم تلاش بازیکنان گهر برای جبران نتیجه بازی بسیار دیر و در دقیقه 87 به نتیجه رسید و در این دقیقه محمدرضا خرسندنیا گل تساوی را وارد دروازه صبا کرد.
 
با این نتیجه صبا با 35 امتیاز پیش از برگزاری دیگر دیدارهای هفته بیست‌وپنجم به لطف تفاضل گل بهتر، جایگزین ملوان در رده ششم شد و گهر نیز با 18 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.
 
با توجه به بازی شنبه آینده صبا با الشباب امارات در مرحله حذفی ورود به لیگ قهرمانان آسیا، این دیدار پنج روز زودتر از سایر دیدارهای هفته بیست‌وپنجم برگزار شد. سایر دیدارهای این هفته روزهای جمعه و شنبه بیستم و بیست‌ویکم بهمن برگزار می‌شود.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *